1403-04-19 03:41
660
0
90633
جهاد فرهنگی در گلستان کلید خورد؛

دیوارنویسی با ۴۰ شهید و ۴۰ معروف

دبیر ستاد امر با معروف و نهی‌ از منکر استان گلستان بر لزوم جهاد فرهنگی تاکید کرد و از اجرای طرح دیوارنویسی ۴۰ شهید و ۴۰ معروف خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی «گلستان ما» اظهار کرد: هفته اول محرم به منظور یادآوری اصلی‌ترین هدف جهاد الهی امام حسین علیه‌السلام و یارانش با عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را مولفه‌ای مهم خواند و افزود: برای آشنایی بیشتر افکار عمومی با رویکردها و سیاست‌های کلی ستاد امر به معروف در این ایام، شعار محوری امسال در کشور «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» اعلام شده است.

دبیر ستاد امر با معروف و نهی‌ از منکر استان گلستان با تشریح نامگذاری ایام این هفته با عنوان خانواده پایدار، جوانی جمعیت گفت: از دیگر عناوین این هفته نظارت همگانی، صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، مردم‌محوری، قانون‌گرایی و آگاهی‌بخشی است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه تمهید کردیم.

دیلم به اهم برنامه‌های این هفته پرداخت و از اجرای طرح دیوار نویسی چهل شهید چهل معروف خبر داد و گفت: تبلیغات محیطی در شهرها، دیدار با خانواده شهدای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، گردهمایی مبلغان و مبلغات از جمله این برنامه‌ها است.

وی هم‌اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون امر به‌ معروف را مهم خواند و ابراز کرد: گردهمایی روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و مدیران عرصه‌ها و ارکان طلایه‌داران معروف با رئیس ستاد امر به معروف استان از جمله برنامه‌هاست.

دیلم گفت: همایش تبیینی ویژه بانوان زینبی، دیدار با علما، نشست مداحان و همکاری با صدا و سیما از برنامه‌های این هفته است که در راستای تبیین فریضتین اجرا می‌شود و صدها برنامه دیگر که در ادارات استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.