1399-08-27 09:00
355
0
71612
استاندار گلستان عنوان کرد؛

حمایت از بخش خصوصی مبنای تحرک در توسعه پروژه های گلستان

استاندار گلستان با اشاره به وضعیت اعتبارات دولتی گفت: دستگاه های اجرایی باید به سراغ سرمایه گذاران بروند چرا که مبنای تحرک در توسعه و پیشرفت پروژه های استان، حمایت از بخش خصوصی در قالب تسهیلات صندوق توسعه ملی است.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: مجموع اعتبارات جاری و تملک دارایی استان در سالجاری 973 میلیارد تومان است که قریب به 50 درصد نسبت به بودجه 644 میلیارد تومانی سال قبل رشد داشته است.

وی افزود: این اعتبار می تواند در قالب یک یا دو طرح در زمینه های گردشگری ، آب و سدها، نیروگاه، گلخانه و ... به پروژه های استان تخصیص یابد و زمینه تسریع در رشد و پیشرفت استان را فراهم آورد.

استاندار گلستان  تصریح کرد: طی 20 سال گذشته میزان بهره مندی استان از ظرفیت صندوق توسعه ملی کم بوده که باید با تلاش دستگاه های اجرایی افزایش یابد.

حق شناس یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید سهم خود را از منابع ملی افزایش دهند و تنها به بودجه های استانی بسنده نکنند چرا که با این اعتبارات رشد و توسعه صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: تلاش داریم علی رغم مشکلات مالی در سالجاری پرداخت حقوق کارکنان دولت بطور کامل انجام شود و از ظرفیت دیگر اعتبارات نیز میزان پرداختی ها را تا انتهای سال افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.