1398-07-04 10:10
524
0
65646
ستوده نیا در جمع خبرنگاران :

تولید سالانه ۴ میلیون بوته گل فصلی / ساخت 36 المان جدید و 40 پارک جیبی در شهر گرگان /نورپردازی روگذر افسران متفاوت خواهد بود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت :60 المان در سال گذشته در شهر گرگان تعبیه شد و ۳۶ المان جدید هم در دست طراحی ، تهیه و نصب می باشد .

 

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی ستوده نیا رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان ظهر امروز پنجشنبه 4 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : بیش از ۳۴ هزار متر مربع فضای پارک شهری در گرگان وجود دارد و ۹ پارک جیبی تا امروز در گرگان با هدف توسعه فضای پارکی و فضای بازی کودکان احداث شده است .

ستوده نیا افزود : با توجه به اینکه گرگانی ها اهل کباب خوردن هنگام تفریح در جنگل هستند ۲۰۰ کباب پز در النگدره و ناهارخوران نصب شده است ، همچنین ۵ کباب پز نسوز دور میدان النگدره گذاشتیم .

وی با اشاره به اینکه شعار امسال توسعه و تحول در مبلمان پارکی و مبلمان شهری است ، تصریح کرد : 60 المان در سال گذشته در شهر گرگان تعبیه شد و ۳۶ المان جدید هم در دست طراحی ، تهیه و نصب می باشد .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان  خاطرنشان کرد : بازدید دائمی واحد ایمنی و بهداشت شهرداری گرگان از پارک‌ها و معابر شهری با عضویت یک عضو معلول به منظور توجه ویژه به مناسب‌سازی پارک‌ها و معابر در گرگان انجام می‌شود.

photo 2019 09 26 13 37 27

ستوده نیا تاکید کرد : سالانه ۴ میلیون بوته گل فصلی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان تولید می شود و در مناسبتهای مختلف بین مردم گل تقسیم می کنیم .

وی ادامه داد : حدود ۳۴ هزار متر مربع در شهر گرگان فضای سبز داریم و تا پایان سال بنا داریم ۴۰ تا پارک جیبی در شهر گرگان احداث کنیم  و با توجه به جمعیت ۳۶۸ هزار نفری شهر گرگان سرانه هر گرگانی برای فضای سبز ۷.۴۳ متر مربع می باشد .

این مقام مسئول در شهرداری گرگان خاطرنشان ساخت : اعتبار ما در سال ۹۸ مبلغی حدود ۱۳ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان می باشد و امسال ۱۳ آبخوری ویژه معلولان و کودکان در پارک‌های گرگان احداث شده و همچنین سالانه ۴ میلیون بوته گل فصلی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان تولید می شود .

ستوده نیا گفت : ۳۰۰ درخت و درختچه در جریان احداث روگذر افسران قطع می شود و با توجه به اهمیت کار عمرانی گریزی از این کار نیست ، حدود یک ماه است که این درختان را به روش روت بال در می آوریم و جای دیگر می کاریم تا به فضای سبز صدمه نبیند.

وی بیان داشت : نورپردازی روگذر افسران متفاوت با نورپردازی سایر روگذر ها و زیرگذرهای گرگان می باشد  و همچنین نقاشی های پویایی در پارک خطی گلها و چند پارک دیگر اقدام مناسبی بوده که بچه از یک نقطه شروع و‌در یک نقطه به پایان می رسد که کار خوبی بوده و مورد استقبال قرار گرفته است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.