1399-08-12 11:32
712
0
71348
از شامگاه یکشنبه تاکنون؛

توسکستان در آتش می سوزد/اعزام نیروهای زبده منابع طبیعی و بسیج مردمی برای اطفاء حریق

آتش سوزی در جنگل های توسکستان گرگان از شامگاه یک شنبه آغاز شد و تاکنون مهار نشده است.

به گزارش گلستان ما؛ محمد حمیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شامگاه یکشنبه آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان اتفاق افتاد.

وی افزود: با اعزام تیم های امدادی هلال احمر و منابع طبیعی اقدامات لازم برای جلوگیری از پیش روی آتش در منطقه انجام شده است.

فرماندار گرگان تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر آتش سوزی، به دستور استاندار بالگردهای هلال احمر برای اتفاء حریق به منطقه اعزام خواهند شد.

وی از ادامه اقدامات لازم برای خاموش شدن هرچه سریع تر آتش خبر داد وتصریح کرد: با تمام نیرو های امدادی و دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم  انجام شده است تا هرچه سریع تر با اعزام نیروهای جدید به منطقه  از پیش روی بیشتر آتش جلوگیری شود.

حمیدی گفت: آتش سوزی در جنگل های توسکستان، تا کنون حدود چهار هکتار پیش روی داشته و تا این لحظه اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش در حال انجام است.

فرماندار گرگان دقایقی پیش بیان کرد: هماهنگی با نیروهای زبده منابع طبیعی و بسیج مردمی برای اعزام  توسط بالگرد به مناطق شناسایی شده جهت اطفاء حریق در ارتفاعات جنگل توسکستان  انجام شد تا بتوانیم هرچه زودتر به اطفا آتش بپردازیم.

آتش سوزی دیگری در  عرصه های منابع ملی در محدوده سایت راداری (گردنه شلمی) شهرستان مراوه تپه حدود ساعت 6 یکشنبه رخ داد که بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت منابع‌طبیعی شهرستان و ارگان های و نیروهای ارتش در شهرستان به محل وقوع حریق اعزام و با کمک نیرو‌های محلی اقدام به اطفای حریق کردند و در ساعت 11 شب آتش مهار شد .

به گفته حبیب یارادبزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان؛ بعد ازاطفا کامل حریق در منطقه و اعزام کارشناسان یگان حفاظت منابع طبیعی در منطقه میزان وسعت حریق در حدود 6 هکتار بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.