1399-07-16 14:15
795
2
70833

تسامح و تغافل مسئولان کشوری در قبال فساد بی‌سابقه شیلات گلستان

پیرو طرح پرونده ی مفاسد و انحرافات اقتصادی کلان و چند صد میلیاردی اداره کل شیلات استان گلستان در محاکم قضائی، نباید از سایر عوامل این فساد و انحراف چند صد میلیاردی فاجعه بار و جبران ناپذیر به سادگی عبور نمود.

به گزارش گلستان ما؛ پیرو طرح پرونده ی مفاسد و انحرافات اقتصادی کلان و چند صد میلیاردی اداره کل شیلات استان گلستان در محاکم قضائی، نباید از سایر عوامل این فساد و انحراف چند صد میلیاردی فاجعه بار و جبران ناپذیر به سادگی عبور نمود.

عواملی که طی سال ها حاکمیت در سازمان شیلات ایران از همه ی انحرافات و مفاسد یادشده غفلت ورزیده و بعوض برخورد، سرپوش بر این انحرافات کلان و حفظ و حمایت از عوامل اصلی انحرافات یادشده را در پیش گرفته و زمینه ی تداوم حضور متهمین فساد اقتصادی کلان در مناصب اجرائی را فراهم آورده اند.

در این رابطه نباید از نقش گسترده و آگاهانه ی دکتر نبی الله خون میرزائی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران،آرش بابایی رئیس حراست سازمان شیلات ایران و مجید کوق مسئول بازرسی سازمان شیلات در این پرونده ی کلان و چند صد میلیاردی غفلت نمود.

عوامل مدیریتی ارشدی که با وجود انعکاس مستند حواشی و انحرافات کلان و چند صد میلیاردی شیلات گلستان کمترین برخوردی را جهت برخورد با متهمین فساد کلان شیلات گلستان صورت نداده و بواسطه ی تسامح و تغافل در گزارش انحرافات و برخورد با متهمین فساد در تضییع گسترده و چند صد میلیاردی بیت المال مشارکت فعال و غیر قابل انکار داشته و پیوسته سعی کردند تا با سرپوش بر مفاسد اقتصادی کلان پیش آمده در شیلات گلستان و عبور از حقایق ،متهمین را بواسطه ی بده بستان های قابل تامل حفظ و ابقاء نمایند.

مسئولینی که علاوه بر درج اخبار فجایع و انحرافات کلان شیلات از طریق جریانات و اشخاص انقلابی در سطوح ملی و استانی بواسطه ی مکاتبات رسمی رسانه ای و حتی پیامک های متعدد و مکرر ارسالی به تلفن های همراه آنان، از کمترین اقدام عملی جهت برخورد با متهمین فساد کلان شیلات سرباز زده و برخلاف شرح وظایف اداری و نظارتی مرتبط با پست سازمانی خویش(شرح وظایف مدیریتی مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی) بعوض برخورد با متهمین متخلف راه اغماض،بی تفاوتی،تسامح و تغافل در رابطه با صیانت از حقوق بیت المال را برگزیده و به همه ی اخبار و گزارشات مستند ارسالی، بی تفاوتی مجرمانه و متخلفانه ای را نشان داده تا به نحوی روشن در تضییع کلان و چند صد میلیاردی حقوق بیت المال و منافع اقتصادی نظام اسلامی مشارکتی فعال کرده باشند.

در همین رابطه انتظار می رود ریاست معزز و انقلابی قوه ی قضائیه حضرت آیت الله رئیسی و دستگاههای نظارتی انقلابی ملی که الحق و والانصاف شمشیری تیز و بران را در برابر عوامل دانه درشت مدیریتی برافراشته اند، از نقش فعال و بارز مقامات ارشد سازمان شیلات ایران در مشارکت در تضییع گسترده ی حقوق بیت المال در کنار سایر متهمین این پرونده ی فساد کلان  غفلت نکنند و برخوردی قاطع،سریع و انقلابی را با این عوامل خاطی از قوانین و شرح وظایف اداری_سازمانی بعمل آورند.

در این خصوص برخی مطلعین از پرونده ی مفاسد کلان شیلات گلستان خاطر نشان شده اند که وفق قوانین لازم است سیستم قضایی استان گلستان بدلیل تسامح و تغافل مسئولین ارشد سازمان شیلات ایران در برخورد با متهمین پرونده ی شیلات گلستان و عدم گزارش این انحرافات کلان و سرپوش بر این مفاسد طی چندین سال حاکمیت در این سازمان ملی،رئیس،حراست و بازرسی این سازمان را نیز مورد تعقیب و کیفر پیش بینی شده در قوانین قرار دهند.

در پایان از همه ی مدیران و عوامل انقلابی بویژه دکتر هاشمیان رئیس کل انقلابی و تلاشگر دادگستری گلستان، سربازان گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه نینوای استان گلستان و دیوان محاسبات استان گلستان که در برخورد با انحرافات و مفاسد کلان اقتصادی شیلات گلستان جان برکف و هوشمندانه عمل نمودند کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورده و بر محاکمه ی قاطعانه ی همه ی عوامل خاطی از شرع و قانون تاکید می نمائیم.

واقعا خاویار و گوشت لذیذ ماهیان خاویاری  شیلات چکارا که نمیکنه!!

منبع خبر: عدالت خواهان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

سلام در مورد فساد در سازمان شیلات همین بس که آقای مجید کوق به عنوان بازرس ویژه آن سازمان هم در دولت احمدی نژاد حضور داشته و در فساد ها سرپوش گذاشتن و هم در دو دوره دولت آقای روحانی. اگر همین فرد مورد پيگيرد قرار داده شود تمامی فساد هارو اعتراف میکنه

0
0
پاسخ
1399-10-01 17:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.