1400-05-04 22:10
581
0
75518
مربی تیم ملی دوومیدانی ایران:

تدین و اعتقاد جواد فروغی به مسائل نظام و عقیده ای، نشان دهنده بی حاشیه بودن این ورزشکار است

حسینی گفت: تدین و اعتقاد جواد فروغی به مسائل نظام و عقیده ای، نشان دهنده بی حاشیه بودن این ورزشکار است و پشتکار این ورزشکار بود که ثابت کرد، هر چه یک ورزشکار پربارتر باشد، می تواند نتیجه زحمات خود را به صورت واقعی کسب کند.

سید صادق حسینی، مربی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، افتخار کسب نخستین مدال طلای تاریخ تیراندازی ایران در المپیک توکیو، توسط جواد فروغی، مدافع سلامت و ورزشکار پرتلاش ایرانی را به ایشان، جامعه ورزش و ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی در ادامه تاکید کرد: تدین و اعتقاد جواد فروغی به مسائل نظام و عقیده ای، نشان دهنده بی حاشیه بودن این ورزشکار است و پشتکار این ورزشکار بود که ثابت کرد، هر چه یک ورزشکار پربارتر باشد، می تواند نتیجه زحمات خود را به صورت واقعی کسب کند.

صادق حسینی با اشاره به اینکه ورزشکاران می توانند از این قهرمان بزرگ اخلاق مداری را فرا گیرند، از تمامی ورزشکاران و مربیان و کادر فنی تیم های ملی، که با تلاش دلیرانه خود، بدنبال به اهتزار در آوردن پرچم پرافتخار کشورمان هستند و نقش اصلی در شادابی این روزهای جامعه را ایفا می کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.