1402-04-26 16:38
1488
0
85750
برای فرونشاندن تنش آبی؛

تانکرهای ذخیره آبی به گلستان اختصاص داده شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی وزارت نیرو به وضعیت بحرانی آب در استان گلستان با اختصاص تانکرهای ذخیره شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری از وزارت نیرو خواست تا با اختصاص تانکر آبرسانی ذخیره به استان گلستان مانع تبدیل تنش آبی به تنش اجتماعی شود.

 

وی خواستار رسیدگی وزارت نیرو به وضعیت بحرانی آب در استان گلستان با اختصاص تانکرهای ذخیره با قیمت کمتر با همکاری بنیاد مستضعفان شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:  علی‌رغم تمام تلاش‌ها، موضوع آب در استان گلستان همچنان بحرانی است.

منتظری توضیح داد: پیشنهاد داریم تانکرهای ذخیره با قیمت کمتر با همکاری بنیاد مستضعفان اختصاص یابد تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم شده و از تبدیل تنش آبی به تنش اجتماعی پیشگیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: شایسته نیست پیشگامان جهاد در حوزه شهادت، برای مشکلات خود گلایه داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در پایان ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب اعطای تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان، خواستار توجه به وضعیت اشتغال نیروهای خرید خدمات و مهرآفرین شد.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.