1398-03-09 06:33
1178
0
63561
امام جمعه حاجی قوشان گنبدکاووس:

بیت المقدس قلب اسلام است/ مکر منافقان به جایی نمی رسد

امام جمعه حاجی قوشان گنبدکاووس گفت: بیت المقدس قلب اسلام است و اسرائیل غاصب در تلاش است با حمایت آمریکا و منافقین قلب اسلام را تصاحب و بر فلسطین سلطه یابداما راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، آخوند محمد مختوم نژاد در گفتگو با خبرنگار ما با عنوان این مطلب افزود: خداوند بزرگترین دشمن اسلام را یهود اعلام کرده است و یهودیان از همان صدر اسلام  تاکنون برای ضربه به اسلام نقشه کشیده اند.

وی افزود: همیشه حامیان یهود، منافقین بودند و امروزهم مسلمانانی که به جای حمایت از فلسطین در کنار اسرائیل قرار گرفته اند منافقان عصر ما  هستند.

آخوند مختوم نژاد تصریح کرد: در عصر پیامبر نیز کفار با کمک منافقین به اسلام ضربه می زدند اما موفق نشدند منافقان امروز هم پیرو همان تفکرند اما به جایی نمی رسند و خداوند خود فرموده است "ومکرو و مکروالله و الله خیر الماکرین".

امام جمعه حاجی قوشان خاطرنشان کرد: به فرمودۀ  مقام معظم رهبری، دشمنان اسلام آخرین روزهای عمر خود را می گذرانند و تاکنون هم تلاش های زیادی کرده اند اما به جایی نمی رسند و روزی خواهد رسید که ان شاالله بیت المقدس به دست مسلمانان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.