1394-08-20 09:26
2072
0
23386
نائب رئیس خانه مطبوعات در واکنش به اظهارات اخیر مدیرکل ارشاد گلستان:

بخشی از مواضع مدیرکل ارشاد استان بازی سیاسی است/گردانندگان خانه مطبوعات اهل سیاسی بازی نیستند/آقای فضیلت! شما برای خبرنگاران چه کردید؟!

نائب رئیس خانه مطبوعات در واکنش به اظهارات اخیر مدیرکل ارشاد گلستان گفت: مدیر کل در فشار است همه مواضع از روی دیانت نیست بخشی بازی سیاسی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، رجبعلی نیازمند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هر جا آب هست گل هم هست و مدیر کل نباید اگر تعدادی خبرنگار نما دیده است ان را به همه تعمیم دهد.اگر خبرنگاران بد بودند عضو خانه مطبوعات گلستان بین ۳۰ استان عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور نمی شد و این مسئله خیلی مهم است.

اعتدال این است که آقای فضیلت بیاید و بگوید از زمانی که آمده برای خبرنگاران چه کاری انجام داده است؟!

خبرنگار نشریه انقلاب اذعان کرد: ممکن است برای کوبیدن طرف مقابل چیزی علم شده باشد که برای این کار هم چپ و هم راست تا کنون این نقش را ایفا کرده اند و کم هم نیاورده اند، اما اعتدال این است که آقای فضیلت بیاید و بگوید از زمانی که آمده است برای خبرنگاران چه کاری انجام داده است؟

وی با اشاره به هدایای ارشاد به خبرنگاران در روز خبرنگار افزود: نمونه آن این هدیه بود که کارت های خالی به خبرنگاران داده بودند .خب اگر نمی توانید هدیه ندهید این کار واقعا توهین به خبرنگاران بود و مدتی طول کشید که شارژ شود تا جائیکه عده ای از خبرنگاران کارت های خود را پس دادند.

نیازمند با عنوان این مطلب که علی رغم اینکه خانه مطبوعات هیچ امکاناتی در دست نداشته در حد توان اقداماتی را انجام داده است اضافه کرد: در حال حاضر هم خانه مطبوعات در حال انجام وظایف خودش است حالا که قرار است انتخابات برگزار شود آقایان یادشان امده که اساسنامه اینجور آنجور است؟! آن را هم آقای آریان نیا پاسخش را داد . اصل اساسنامه که ثبت شده فقط الحاقیه آن ثبت نشده است.

هدف گردانندگان خانه مطبوعات خدمت به خبرنگاران است

وی در ادامه گفت: اصل اساسنامه می گوید انتخابات را باید خانه مطبوعات برگزار کند و ارشاد ناظر است اما سه دوره انتخابات به تعویق افتاد و حالا گفته اند فلان کس از فلان جناح بیاید و پرونده ها را بررسی کند در صورتیکه پرونده ها از قبل توسط یک کمیته ۴ نفره بررسی شده و حتی برای برخی از خبرنگاران کارت خانه مطبوعات نیز صادر شد. حالا نمی دانم چطور است که هر دولتی که می آید می خواهد خانه مطبوعات و گردانندگان آن از خودش باشد در صورتیکه گردانندگان خانه مطبوعات تفکر سیاسی دارند اما اهل سیاسی بازی نیستند. شاید دارای خط سیاسی باشند ولی در خانه مطبوعات هدف خدمت به خبرنگاران است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات به وظایف خود در حد توان و امکانات اقدام کرده است یادآور شد یادآور شد: آقای فضیلت شما خودتان برای خبرنگاران چکار کردید؟!

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.