1398-04-21 08:18
1571
0
64292
سوپروایزر و کارشناس آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) بندرترکمن :

با افتخار با حجاب فاطمی در محل کارم حاضر می شوم/حجاب هیچگونه محدودیتی در شغلم بوجود نیاورد/حجاب آرامش بخش زندگیم است

سوپروایزر و کارشناس آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) بندرترکمن با بیان اینکه میخواهم همواره با افتخار با حجاب فاطمی در محل کارم حاضر شوم، افزود: در کنار همکاران بدون بروز هیچ مشکل و محدودیتی به مردم شهرم خدمت می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از ادکانا؛ طاهره بیگم حسینی سوپروایزر و کارشناس آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بندرترکمن در حاشیه حضور خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم مقدس امام رضا (ع) در بین بیماران این بیمارستان به خبرنگار ما گفت: سرباز آقا امام زمان (عج) هستم و میخواهم حجابم به گونه ای باشد که امام زمانم از من راضی باشد.

وی با بیان اینکه میخواهم همواره با افتخار با حجاب فاطمی در محل کارم حاضر شوم، افزود: به همین شکل با افتخار در محل کارم حاضر می شوم و در کنار همکاران بدون بروز هیچ مشکل و محدودیتی به مردم شهرم خدمت می کنم.

حسینی اذعان کرد: جاب به هیچ عنوان برای بانوان گرامی محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

سوپروایز آزمایشگاه بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) بندرترکمن اظهار داشت: بعنوان یه زن ایرانی که شاغل هستم، حجابم هیچ مشکلی در روند زندگی و شغلم ایجاد نکرد چرا که حجاب آرامش بخش زندگی و شغلم است.

وی با عنوان اینکه 15 سال بدون هیچ گونه محدودیتی در بخش ها و محیط های مختلف کار کردم، گفت: در محل کارم از چادر مخصوص به آن استفاده می کنم و در بیرون از محل کارم از چادر دیگری استفاده می کنم تا بهداشت به خوبی رعایت شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.