1398-03-10 15:32
1165
0
63602
امام جمعه موقت شهرستان کردکوی:

باید به جوانان تحصیل کرده و با انگیزه بها دهیم/ آن برجام فتح الفتوح و آفتاب تابان چه شد؟/برجام خسارت محض بود

امام جمعه موقت شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه برجام را نمی شود به نظام یعنی مقام معظم رهبری نسبت داد، متذکر شد: چطور آن روزی که برجام فتح الفتوح و آفتاب تابان بود آقایان گفتند برجام را ما انجام دادیم؟ چطور آن روزی که می گفتند تمامی تحریم ها یکجا لغو خواهد شد، مدام تکرار می کردند برجام نتیجه تلاش های ماست اما امروز که برجام به خسارت محض و تقریبا هیچ تبدیل شده است حالا برجام نتیجه عملکرد نظام و رهبری است؟

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام سعید شهواری اظهار داشت: اگر در ساختار نظام مشکل و نقصی وجود داشت این انقلاب نمی توانست ۴۰ سال در مقابل ابرقدرت ها مقاومت کند و آنها را به زانو درآورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “مشکل نظام اشکال ساختاری نیست”، افزود: کارگزاران اشکال ها، کوتاهی ها، ناتوانی ها و سلایق گوناگونی دارند که نتیجه آن کمبودها در نظام می شود.

امام جمعه موقت شهرستان کردکوی با عنوان اینکه اشکال در ضعف کارگزاران است، بیان کرد: بعضا در جمهوری اسلامی ایران دارای کارگزاران ضعیفی هستیم که کمبودها و کاستی و شرایط سخت معیشتی و اقتصادی را برای مردم ارمغان می آورند.

شهواری گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند، زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید و اشاره کردند اگر قرار است آینده این انقلاب به صلاح، فلاح و پیروزی برسد باید در اختیار جوانان حزب اللهی قرار گیرد. همان جوانان حزب اللهی که در سوم خرداد خرمشهر را آزاد کردند و خرمشهرها بوجود آوردند.

باید به جوانان تحصیل کرده و با انگیزه بها دهیم

وی با تأکید بر اینکه باید به جوانان تحصیل کرده و با انگیزه بها دهیم، خاطرنشان کرد: عده ای بعضا ۴۰ سال بعنوان مسئول در این کشور مدیریت را در اختیار دارند و چنان بر روی میزها چنبره انداختند و حاضر نیستند کنار بروند و عرصه را در اختیار جوانان بگذارند.

امام جمعه موقت شهرستان کردکوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید. جوانان انقلابی و حزب اللهی وارد میدان شوند و همانند مقاومت و ایستادگی خرمشهر، گرانی ها، تورم ها، اختلاس ها و دشمنی ها حل خواهد شد چرا که بالاخره باید پای جوانان را به عرصه سیاست و در مدیریت باز کرد و به جوانان باید بها داد.

شهواری متذکر شد: اخیرا بعد از تمام گرفتاری ها و مصیبت ها و خسارت هایی که برجام بوجود آورد و ثمره تقریبا هیچ خود، آقایان عنوان کردند برجام ثمره نظام بود.

وی ادامه داد: آقایان دولتی مدام می گویند رهبری صددرصد برجام را تأیید کردند و ما رفتیم مذاکره کردیم لذا در این خصوص از امام خامنه ای مدظله العالی سوال شد که ایشان فرمودند: شما البته چشم و گوش دارید و همه چیز را می فهمید، در آن نامه ای که درخصوص برجام به مسئولان نوشتم مشخص است که تصویب باید چگونه باشد.

رهبر انقلاب می فرمایند: از بنده سوال کردند که ما میخواهیم برجام را به امضا برسانیم شما چه می فرمایید که من فرمودم با شروط می پذیرم و باید با همین شروط به امضا برسد و بدون آن شروط مورد تأیید من نیست.

امام جمعه موقت شهرستان کردکوی با پرسش این سوال خطاب به دولتی ها که آیا امروز برجام با شروط مقام معظم رهبری رسید؟، افزود: حتی به گفته خود آقایان دولتی در بعضی از بخش ها از خط قرمزهای مشخص شده حضرت آقا در غالب آن شرایط عبور شد.

برجام را نمی شود به نظام و رهبری نسبت داد

شهواری با تأکید بر اینکه برجام را نمی شود به نظام یعنی مقام معظم رهبری نسبت داد، متذکر شد: چطور آن روزی که برجام فتح الفتوح و آفتاب تابان بود آقایان گفتند برجام را ما انجام دادیم؟ چطور آن روزی که می گفتند تمامی تحریم ها یکجا لغو خواهد شد، مدام تکرار می کردند برجام نتیجه تلاش های ماست اما امروز که برجام به خسارت محض و تقریبا هیچ تبدیل شده است حالا برجام نتیجه عملکرد نظام و رهبری است؟

وی با تأکید بر اینکه شما مردم باید هوشیار باشید و بصیرت لازم داشته باشد، افزود: شما ملت ۴۰ سال پای آرمان های امام و انقلاب ایستادید و می دانید چه کسانی چه کارهایی در طول این ۴۰ سال در این مملکت انجام داده اند و شما می دانید برجام متعلق به چه کسانی بود.

برجام خسارت محض بود

امام جمعه موقت شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه در داد و ستدی که در برجام انجام دادیم به همه تعهدات خود عمل کردیم اما طرف مقابل ما به تعهدات خود عمل نکرد و نتیجه آن، خسارت محض امروز می شود.

حجت الاسلام شهواری تصریح کرد: بالاخره دولت محترم در نهایت طی بیانیه ای به شورای امنیت ملی تصمیم گرفت روند کار را مدیریت کند و امیدواریم که این کار به نحو احسن مدیریت شود و آنچه را که خیر و صلاح ملت ایران است بر اساس عزت، حکمت و مصلحت به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.