1399-08-06 11:18
898
0
71226
به همت عکاس گرگانی برگزار شد :

افتتاح نمایشگاه عکس طواف درخت در گرگان + تصاویر

نمایشگاه عکس های محمدرضا کیوانفر با عنوان طواف درخت، به یاد استاد عباس کیارستمی در گالری ایران افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما ؛ عصر روز دوشنبه ۵ آبان نمایشگاه عکس های محمدرضا کیوانفر با عنوان طواف درخت، به یاد استاد عباس کیارستمی در گالری ایران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که بیست اثر  از عکس های دل نوشته های مردم بر تنه درختان که طی ۱۵ سال توسط محمدرضا کیوانفر در شهر های مختلف ایران و چند شهر جهان عکاسی شده رونمایی شد.

این آثار پیش از این در بزرگداشت عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران نیز نمایش داشته که مورد استقبال مردم و هنرمندان قرار گرفته است.

در این مراسم از سایت باشگاه عکس موج‌نو نیز رونمایی شد و با اهدا کارت افتخاری عضویت استاد داوود عامری بعنوان اولین عضو رسمی باشگاه عکس موج نو فعالیتهای این باشگاه رسما آغاز شد.

باشگاه عکس موج نو با هدف ساماندهی و هدایت هنرمندان عکاس عضو آموزشگاه سینمایی موج نو تلاش دارد در عرصه بین المللی و ملی، پتانسیل های عکاسی استان را هرچه بیشتر معرفی نماید.

به همین بهانه برگزاری کارگاه های هفتگی عکس در روزهای دوشنبه، برگزاری ورکشاپ های تخصصی، برگزاری تورهای تخصصی عکاسی و سینمایی و ارسال عکس به فستیوالها و جشنواره های خارجی در اولویت های این باشگاه قرار خواهد گرفت.

هنرمندان علاقمند با مراجعه به بخش باشگاه عکس موج‌نو در سایت رسمی مجموعه سینما موج نو به آدرس
www.cinemamojeno.ir می توانند با عضویت در این باشگاه از خدمات و برنامه های این مجموعه بهره مند شوند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.