1399-07-20 16:34
384
0
70914
فرماندار گرگان در کاروان خدمت شهرستان خبر داد :

اعتبار 550 میلیون تومانی برای اتمام طرح هادی سرکلاته / احداث مخزن جدید آب / مشکل سوله ورزشی روستا حل می شود

محمد حمیدی گفت :200میلیون از اعتبارات شهرستانی، 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، 100میلیون تومان برای بازنگری طرح هادی که توسط بنیاد مسکن اجرا شود نیز در نظر گرفته ایم.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی فرماندار گرگان ظهر امروز یکشنبه 20 مهرماه در قالب کاروان خدمت روستا سرکلاته گرگان که با حضور نمایندگان و مدیران مرکز استان برگزارشد، اظهار کرد: در پایان جلسات کاروان خدمت پس از سخن مدیران شهرستانی جمع بندی های لازم را برای حل مشکلات انجام می دهیم.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: مشکلاتی که قابل اجرا و مقدور است در قالب مصوبات به دستگاه های اجرایی ارسال می شود و در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستای سرکلاته نسبت به روستای مانند خود یک مقدار عقب است، افزود: 200میلیون از اعتبارات شهرستانی، 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، 100میلیون تومان برای بازنگری طرح هادی که توسط بنیاد مسکن اجرا شود نیز در نظر گرفته ایم.

حمیدی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف برای ایجاد کمربندی بین سرکلاته و کفشگیری، اذعان کرد: هر چه زودتر این موضوع باید بین بنیاد مسکن و دهیاری دو روستا تعیین تکلیف شود تا طبق طرح هادی از ظرفیت و پتانسیل ها استفاده شود.

فرماندار گرگان با اشاره به دیگر پروژه های این روستا، تصریح کرد: پارک روستا شروع شده اعتبارات لازم تخصیص داده شده تا این پارک نیز تکمیل شود ضمن اینکه در کنار آن ها کانال سیل گیر در حال اجراست که با مدیریت بحران نیز هماهنگی هایی خواهیم داشت که از محل مدیریت بحران این پروژه را به سر و سامان برسانیم.

وی با بیان اینکه سرکلاته در تامین آب مشکل حادی ندارد، متذکرشد: روستا در مدیریت آب مشکل دارد زیرا مخزن تامین آب کوچک است و نمی توان دائم چاه را روشن و خاموش کرد که برای حل این مشکل نیاز است احداث مخزن جدیدی داشته باشیم.

حمیدی یادآورشد: در روزهایی که جنگ تامین آب را در پیش داریم باید با برداشت های غیرمجاز آب در روستا برخوردهای جدی شود.

فرماندار گرگان با اشاره به پروژه سالن ورزشی روستا که 10 سال نیمه تمام مانده،عنوان کرد: برای تامین مالی پروژه با مشکلات قانونی رو به رو هستیم اما می توان جلسه ای را با مدیریت بحران برگزار کرد تا از مسیر مدیریت بحران یا با سازمان مدیریت برنامه و بودجه مشکل این سالن را حل کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه در شهرهای اطراف گرگان وضعیت کرونا مناسب نیست درخواست این را دارم تا این کاروان برای مدتی کار خود را متوقف کند که در زمان بهتری در خدمت مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.