1399-11-27 15:28
829
0
73232
با حضور در دفتر گلستان ما عنوان شد ؛

نظر رئیس پارلمان محلی در خصوص شهردار سابق/ ارشاد در واگذاری زمین تالار به شهرداری تعلل می کند/ اردیبهشت استارت تله کابین گرگان

سید محمد مرتضوی با بیان اینکه وضع فعلی شهر از زمان صادقلو بهتر است، گفت: یکی از مواردی که شورا و شهرداری فعلی به آن به صورت جدی ورود کرد بحث تاریخی و احیای بافت تاریخی گرگان است.

به گزارش گلستان ما، سید محمد مرتضوی ظهر امروز به مناسبت 9 سالگی گلستان ما با حضور در دفتر این پایگاه خبری با اعضای تحریریه دیدار و گفت و گو کرد.

رییس شورای شهر گرگان ضمن تبریک به مناسبت تولد گلستان ما، اظهار کرد: این پایگاه خبری یک جریان مطالبه گری صحیح در استان گلستان است.

وی افزود: اگر شما رسانه ها مسوولان را پاسخگو نکنید انحراف در کارشان ایجاد می شود به همین جهت خوش حالم که امثال گلستان ما در صحنه رسانه هستند و روش های درست مطالبه گری و پرسش و نقد عملکرد مدیران را به کار می برند.

مرتضوی در پاسخ به پرسش های خبرنگاران این پایگاه خبری و حاشیه های این شورا، خاطرنشان کرد: بنده روز رای گیری انتخاب شهردار گرگان به حسین صادقلو رای مثبت دادم.

رییس شورای شهر گرگان با بیان اینکه وضع فعلی شهر از زمان صادقلو بهتر است، اذعان کرد: یکی از مواردی که شورا و شهرداری فعلی به آن به صورت جدی ورود کرد بحث تاریخی و احیای بافت تاریخی گرگان است.

وی ادامه داد: امروز به دنبال ایجاد توازن و نگاه عادلانه در شهر هستیم چرا که در دوره های گذشته شهر به دوقطبی منطقه ناهارخوران و غیر از آن تبدیل شده بود.

شاید برای شورای شهر کاندید نشوم

مرتضوی با اشاره به اینکه احتمال دارد کاندید حضور در شورای شهر ششم نشود، عنوان کرد: هیچ الزامی نمی بینم که در انتخابات آتی شرکت کنم چرا که اعتقاد به جوان‌گرایی دارم اما شاید در انتخابات شرکت کنم.

رییس شورای شهر گرگان در خصوص اختلاف نظر زیاد اعضای شورای با وجود انتخاب از لیست واحد، تصریح کرد: ذات شورا این اختلاف نظر را تحمیل می کند،اختلاف نظرهای اعضای فعلی درست از زمان انتخاب شهردار شروع شد اما در کل خروجی های مثبتی در شورای شهر داشته ایم.

وی ادامه داد: این شورا توانست توافق بسیار عادلانه ای را با جهاد کشاورزی برای احداث پارک چهار هکتاری در گرگان را داشته باشد که می تواند دستاورد مهمی باشد.

آغاز به کار پروژه تله کابین از اردیبهشت سال آینده

مرتضوی در خصوص پروژه تلکه کابین گرگان، ابراز کرد: اخذ مجوزهای لازم برای احداث تله کابین بسیار زمان بر شده بود اما شورای شهر با همت شهرداری توانست مجوزهای چهارده گانه را کسب کند و فکر می کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این پروژه در اردیبهشت آغاز به کار می کند.

 رییس شورای شهر گرگان با اشاره به آغاز مجدد پروژه تالار شهر، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی دولت و میزان پیشرفت کار به نظر نمی رسد دولت توانایی پایان تالار را تا چند سال آینده داشته باشد به همین جهت طبق تفاهم نامه این پروژه باید در اختیار شهرداری قرار بگیرد که ما نیز بودجه خوبی را برای آن پیش بینی کرده ایم اما مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان تاکنون برای واگذاری این پروژه همکاری خوبی نداشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.