1399-08-19 19:58
547
0
71500
گلچین :

استان گلستان با 13 کتاب فروشی در طرح پاییزه کتاب 99 مشارکت دارد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: 13 کتاب فروشی در شهرستان های گرگان،گنبد کاووس و کردکوی از استان گلستان در طرح «پاییزه کتاب 99» مشارکت فعال دارند.

به گزارش گلستان ما، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: این طرح از شنبه 24 آبان ماه مصادف با روز کتاب و کتاب خوانی با شعار «دانایی مانایی» همزمان با سراسر کشور در 13 کتابفروشی استان گلستان آغاز می‌شود و تا ساعت 24 تاریخ 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با 20 درصد یارانه خرید از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 2 میلیون ریال است.

 گلچین ضمن دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی به حضور در این دوره طرح پاییزه کتاب، گفت: در استان گلستان کتاب‌فروشی‌های خانه کتاب گرگان، سرزمین کتاب، شهر کتاب، پاتوق کتاب، فرهنگ نو، دانشجو، جنگل، علم و صنعت، بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه در شهر گرگان و سلام و شهر کتاب در گنبدکاووس و کتاب فروشی اوستا در شهرستان کردکوی در این دوره حضور داشته و پذیرای دوستداران کتاب هستند.

گلچین ادامه داد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه همزمان با برپایی طرح پاییزه کتاب 99 ، به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب خوانی از سوی آن دستگاه اجرایی در استان گلستان برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی و نیز حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیش بینی و برنامه ریزی شده است، گفت: مدیریت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحدهای صنفی است و مرجع رسیدگی به نقض شرایط، کمیته تخلفات تعیین شده از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خواهد بود.

استان گلستان با 13 کتاب فروشی در طرح پاییزه کتاب 99 مشارکت دارد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.