1399-07-22 08:19
609
0
70958
در گفت و گو با دهیار روستای النگ کردکوی مطرح شد :

از ظرفیت همه نهادها و گروه های مردمی فعال برای توسعه روستا استفاده می کنم / تشریح اقدامات و خدمات دهیاری النگ

احمد مازندرانی گفت : همکاری و استفاده از ظرفیت سایر نهادها و گروه های مردمی فعال در روستا از اولویت های اینجانب بود که در این زمینه به خودم نمره قبولی را می دهم .

به گزارش گلستان ما ؛  احمد مازندرانی دهیار روستای النگ  شهرستان کردکوی طی گفت و گویی اظهار داشت :احمد مازندرانی دهیار روستای النگ  دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک، تبدیل انرژی، معلم و مدرس دانشگاه، مدرس دانشکده فنی امام علی(ع) کردکوی و مدیر گروه رشته مکانیک دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان و کمیل کردکوی، عضو پیوسته انجمن هسته ای ایران می باشم .

 مازندرانی با اشاره به اینکه از شهریور 1398 به عنوان دهیار النگ انتخاب شده و پیش از این نیز عضویت در پنجمین دوره شورای اسلامی النگ را داشته ، بیان کرد : با توجه به تغییر و تحولاتی که در دهیاری روستا انجام شد و با توجه به شرایط خاص دهیاری در آن زمان با تصمیم و پیشنهاد همکاران شورا، این مسئولیت را پذیرفتم.

وی به مهمترین برنامه های دهیاری النگ پس از انتخاب دهیار اشاره کرد و گفت : احداث جدول دفع آب های سطحی ، ساماندهی وضعیت پسماند و زباله ی روستا ، احداث پارک در روستای النگ و تسویه بدهی های گذشته جزو مهمترین برنامه های ماست.

مازندرانی اضافه کرد : همکاری و استفاده از ظرفیت سایر نهادها و گروه های مردمی فعال در روستا از اولویت های اینجانب بود که در این زمینه به خودم نمره قبولی را می دهم  

دهیار روستای النگ به مهمترین اقدامات و عملکرد دهیاری در زمان مدیریتش اشاره کرد و افزود : در این مدت حدود هزار متر جدول دفع آب های سطحی احداث شده ، پسماند روستا ساماندهی شده ، پروژه پارک هم تاکنون در دو فاز اجرایی شده ، بسیاری از بدهی های گذشته دهیاری به ادارات مختلف نیز در این مدت تسویه شده است.

مازندرانی یادآور شد : فاز جدید از احداث جدول به طول تقریبی  هزار متر انشالله به زودی آغاز خواهد شد ضمن اینکه پروژه محوطه سازی در پارک نیز به زودی اجرا می شود ، آسفالت معابر به مساحت 3000 متر مربع و ایجاد رمپ در ورودی جاده قدیم نیز از ادارات مربوطه در حال پیگیری است.  

وی بیان داشت : در ساعات اداری همه روزه در دهیاری حضور دارم، در صورتی که در جلسه ای در ادارات یا در حال سرکشی از سطح محل و پروژه ها و کارهای در حال اجرا نباشم، همچنین شماره تماس بنده در تابلوی دهیاری در دسترس همه اهالی هست و در هر ساعتی از شبانه روز که تماس بگیرند پاسخگو هستم.

مازندرانی تاکید کرد : خدماتی که در دفتر دهیاری ارائه می شود محدود است و بیشتر خدمات در سطح محل و کارهای میدانی است.

اما در دفتر دهیاری خدماتی از جمله ؛ امور مربوط به پروانه ساختمان ، مشاوره در خصوص تفکیک اراضی ، تعریض معابر ، الحاق به بافت ، نامه نگاری با ادارات در خصوص درخواست های اهالی روستا ، نامه نگاری با ادارات برای افراد متقاضی راه اندازی کسب و کارها جهت اخذ مجوز و همکاری با اعضای شورا در خصوص حل اختلافات و مواردی از این دست به اهالی ارائه می شود.  

این دهیار موفق غرب استان گفت : امکانات دهیاری النگ شامل ساختمان دهیاری ، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کامیونت کمپرسی است و مهمترین ینازهای ما در حال حاضر احداث جدول دفع آب های سطحی ، تکمیل سالن ورزشی روستا که چندین سال است که به صورت اسکلت سوله باقی مانده ، احیای زمین فوتبال که به دلیل ساخت سوله در آن ابعاد نامناسبی دارد و باید اصلاح شود وآسفالت معابر است. / سورم سرا

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.