1399-10-17 12:22
955
0
72493
ظهر امروز؛

اختتامیه دومین جشنواره سراسری «بچه های حاج قاسم» برگزارشد/30 فعال مجازی تجلیل شدند

دومین جشنواره سراسری «بچه های حاج قاسم» ظهر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری «بچه های حاج قاسم»با حضور استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا گلستان، جمعی از مسئولان و فعالان فضای مجازی استان در حسینیه عاشقان ثارالله در گرگان برگزارشد.

رضا روشنی مسئول فضای مجازی بسیج استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: دومین جشنواره بچه های حاج قاسم و تجلیل از فعالان فضای مجازی به صورت کشوری در 5 بخش تخصصی، انیمیشن موشن گرافی، پوستر و اینفوگرافیک،  یادداشت و گزارش و نرم افزار وبازی های موبایلی و یک بخش مردمی یادداشت و دلنوشته و پادکست های صوتی  برگزارشد.

وی افزود: 700 اثر به این جشنواره ارسال شد که در پایان حدود 30 نفر به همراه چهره های سال فضای مجازی استان تجلیل شدند.

روشنی تصریح کرد:  فعالین مجازی در بحث انقلابی گری و مکتب حاج قاسم تولیدات فاخری را منتشر می کنند و در این جشنواره نیز تولیدات مطلوبی را ارسال کردند .

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در فضای مجازی بیان کرد: فعالان فضای مجازی، رسانه ای را در اختیار دارند و باید خود را سرباز ولایت بدانند و با نام مکتب حاج قاسم سربازی کنند .

جبهه رسانه ای مقاومت شکل بگیرد

سید علیرضا آل داوود دبیرنهضت سواد رسانه کشور کوتاه هم در تماس ویدئویی دراین مراسم حاضر شد و اظهار کرد: مکتب سلیمانی نه تنها در جنگ نظامی بلکه  در جنگ رسانه ای هم دشمنان را زمین گیر کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان انقلابی پس از شهادت حاج قاسم با الگوگیری از ایشان در جبهه های مختلف رسانه ای وارد شدند و به تولید محتواها می پردازند.

آل داوود با بیان اینکه دشمن همچنان از نام «شهید سلیمانی» هراس داردف تصریح کرد: ما می توانیم با رسانه های طراز انقلاب اسلامی مکتب سلیمانی را تبیین کنیم و در جنگ ادراکی و شناختی دشمن موثر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: امروز این رسانه ها هستند که با سلاح های شناختی تحول آفرین و تمدن سازی کنند و  در این میان انقلابی ها باید ایفای نقش کنند و  مبانی فکری حاج قاسم را با ابزار رسانه ای تبیین کرده و به جبهه رسانه ای مقاومت  را به وجود آورند.

آل داوود با اشاره به ویژگی های بارزشهید سلیمانی، یادآورشد: ایشان در نظام جنگ سخت از مظلوم دفاع می کرد که  برگرفته از مکتب سید الشهدا است و رسانه های جهانی مقاومت به سرعت آن منعکس کردند.

در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم سردار شهیدخوش محمدی و شهید افشین ذورقی تجلیل شد.

گفتنی است؛ نفرات برتر دومین جشنواره ملی بچه های حاج قاسم به شرح زیر  علام شد.

در رشته موشن گرافیک و انیمیشن به ترتیب آقایان رسول جنتی از استان کرمانشاه، رسول خلیلی از چهارمحال و بختیاری و حامد برومند از استان گلستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته کلیپ و مستند آقایان ابوالفضل طبسی از گلستان، احسان فقیهیان از مازندران، سیدهای صباحی از گنبد کاووس و علی مثال از خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پوستر و اینفوگرافیک علی عباس زاده از گلستان، ابوالفضل محکمی از گرگان، محمداکبری از گرگان و زهرا پیاده کوهسار از گالیکش به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته بازی موبایل محمدقربانی بلاغی از چهارمحال و بختیاری رتبه اول در رشته نرم افزار نیز حسن نوری زاده و هادی برزنونی از گنبد کاووس شایسته تقدیر شدند.

در بخش پادکست جشنواره خانم طیبه ربیعی از گلستان و محمدرضا حشمتی از استان اصفهان رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

در بخش نقاشی میلاد عبیدی از کردستان و فاطمه نصرتی از کرمانشاه رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

در بخش شعر نیز حسینعلی کریمی نسب از گلستان، فاطمه احمدی از لرستان و الناز شهرکی از گلستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دلنوشته نیز محمدرضا بهرامی از گرگان، حسین پایین محلی از گرگان، ابراهیم محمودزاده از کردستان و ریحانه صادقیان از یزد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.