1402-06-26 23:18
1221
0
86500
عقب‌ماندگی‌های ۴۰ ساله جبران می‌شود؛

آواربرداری‌های زیرساختی در گلستان بدون تعطیلی

تمرکز دولت سیزدهم در گلستان رفع عقب‌ماندگی‌های چندساله است، پروژه‌های زیرساختی که گرفتار گفتاردرمانی بودند حالا بدون تعطیلی گره‌گشایی می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، روایت خدمت از تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم در استان گلستان رسالت سنگینی است که باید در سایه جهاد تبیین به مردم ارائه شود و اگر در آگاهی‌بخشی این وظیفه قطعی و فوری درنگ شود عده‌ای با تزریق ناامیدی تلاش می‌کنند مسائل را وارونه نشان داده تا پازل سهمیه‌های حزبی و سیاسی خود را تکمیل کنند.

استاندار گلستان پیرامون روایت خدمت دولت در استان گفت: اتفاقات خوبی در پیشرفت و توسعه استان اتفاق افتاده است، جهادتبیین یک واجب عینی است هر کدام از ما باید به این وظیفه بپردازیم اینکه استان ما در چه وضعی قرار داشت و الان در چه وضعیت‌هایی از شاخص‌های پیشرفت و توسعه قرار دارد.

علی‌محمد زنگانه با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های زیرساختی در گلستان گرفتار۴۰ سال عقب افتادگی بود، افزود: با تلاش‌هایی که در دولت سیزدهم انجام گرفته است در حقیقت گلستان به کارگاه بزرگ برای رفع عقب ماندگی‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: در دو سال آخر دولت دوازدهم مجموع اعتبارات تملک دارایی استان ۴ هزار میلیارد تومان بود اما در دو سال اول دولت سیزدهم این عدد به ۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است و رشد بیش از ۴ برابری را نشان می‌دهد.  

استاندار گلستان؛ تعداد پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان دولت دوازدهم یکهزار و ۲۰۰ پروژه اعلام کرد و توضیح داد: امروز تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام به زیر ۸۰۰ پروژه رسیده است و شاهد کاهش ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در دولت سیزدهم در استان گلستان هستیم.

زنگانه با بیان اینکه استان گلستان در برخی از حوزه‌ها عقب ماندگی‌های شدید داشت، گفت: در بخش برق ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه را در برنامه‌های خودمان تعریف کردیم این ظرفیت‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی و وزارتخانه‌ها تامین شده است که ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به داینکه در حوزه سلامت نیز برنامه‌های خوبی دانجام شد، بیان کرد: در بخش اعتبارات مرزها نیز استان گلستان بعد از تهران دومین استان حادثه‌خیز کشور بود، در پروژه‌های متعددی که برای ایمن‌سازی راه‌ها، دوربرگردان‌های خطرناک و جاده‌های موسوم به مرگ انجام گرفت ۱۰ نقطه از ۹۵ نقطه حادثه‌خیز ایمن شده است.

استاندار گلستان افزود: در راستای ایمن‌سازی مسیر ۳۴ کیلومتری جاده بندرترکمن به آق قلا بیش از ۲۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته زنگانه؛ بیش از ۲۱ میلیون مسافر از کریدورهای استان گلستان عبور می‌کنند که اقدامات خوبی در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها انجام گرفت و شاهد افتتاح ۵۰ کیلومتر مسیر راه در نقاط مختلف استان هستیم.

وی بیان کرد: اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با توجه به تلاش‌های انجام شده از ۱۶۰ میلیارد تومان به بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.