1399-08-17 20:42
730
0
71456
واکنش بخشدار مرکزی گرگان به خبر گلستان ما؛

آهنگر : آب بندان توشن خشک نشده ؛ لایروبی می شود

بخشدار مرکزی گرگان به خبر خشک شدن آب بندان توشن واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمود آهنگر بخشدار مرکزی گرگان عصر امروز شنبه در واکنش به انتشار خبری در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص خشک شدن آب بندان توشن گفت : همه ساله بعد از برداشت شالی مدیریت آب بندان توشن با هماهنگی جهاد کشاورزی و امور آب مجوز لایروبی می گیرد.

آهنگر افزود : این کار باعث می شود تا آب بندان در پاییز و زمستان برای آبگیری با حجم بالاتر آماده شود و برای تابستان بعدی اراضی کشاورزی بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی تصریح کرد : با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان گرگان الان بهترین زمان برای لایروبی بود چون این آب بندان به دلیل گردشگری محل مراجعه مردم است و تعطیلی این مکان باعث می شود فرصت خوبی برای لایروبی ایجاد شود.

بخشدار مرکزی گرگان اضافه کرد : به دلیل وضعیت قرمز شهرستان وبه دلیل مصوبات ستاد کرونا ونیاز مبرم به کنترل تفرجگاهها بستن آبندان توشن به این دلیل بوده است.

آهنگر یادآور شد : ضمنا مدیریت آب بندانها در اختیار جهاد است و امور آب و اگر هم سوء مدیریت شود دستگاه متولی باید توضیح دهد نه بخشداری.

وی همچنین بیان کرد : در یک هفته اخیر که شاهد آتش سوزی در جنگل توسکستان هستیم، تمام امکانات بخشداری ، داوطلبین مردمی ، دهیاران وشوراهها بسیج شده و در اطفاء حریق به مدد مدیریت استان شتافتند.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.