1401-06-27 00:05
982
0
81569
کریمی اول خبر داد؛

حضور پرشور مردم شرق گلستان در اربعین حسینی

حسین کریمی اول گفت: براساس پیش بینی های انجام شده؛ حضور مردم در مراسم اربعین در گنبد کاووس، پرشور بود.

به گزارش گلستان ما؛ حسین کریمی‌اول، عضو هئیت امنای آستان مقدس یحیی بن زید(ع) در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، شرایطی را فراهم  کردیم که دلدادگان حسینی که در این ایام نتوانستد در راهپیمایی بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور پیدا کنند؛ به عنوان جاماندگان، دلدادگی خود را به اباعبدالله الحسین(ع)  در شهرها و اماکن مقدس نشان دهند.

کریمی‌ اول گفت: در گنبد کاووس آستان مقدس یحیی بن زید(ع)  به عنوان مرکزی برای دلدادگان حسینی پذیرای جاماندگان حسینی اربعین بود.

وی افزود: آمادگی لازم را در این زمینه ایجاد کردیم و فضای حضور در آستان یحیی بن زید(ع) از سوی خادمان و هییت امنا با همکاری سازمان ها و نهادها که در این عرصه تلاش می کنند؛ فراهم شد.

هیئت امنای آستان مقدس یحیی بن زید(ع) افزود: از طریق مساجد و مواکب آمادگی پذیرایی از دلدادگان حسینی فراهم شد؛ و این در حالی است که چند سالی است که راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شرق استان به ویژه شهرستان مینودشت شروع شده و عشاق حسینی ازاین مسیرها به سمت آستان یحیی بن زید(ع) مشرف می‌شوند.

کریمی‌اول ابراز داشت: گنبدکاوس نیز از این دلدادگان حسینی استقبال کرد و همانطور که در عراق بیش از سه میلیون ایرانی در ایام اربعین حضور یافتند و دلدادگان حسینی در این ایام دلدادگی خود را به حسین بن علی(ع) در شرق استان به ویژه گنبدکاوس نشان دادند.

وی گفت:پیش بینی ما این بود که بیش از ۲۰ هزار نفراز شرق استان در این مراسم حضور یابند که خوشبختانه این مهم محقق شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.