1394-10-01 09:57
1539
2
24825

پانورامای گلزار شهدا گرگان راه‎اندازی می‎شود / فعالیت‎های بنیاد شهید در فضای مجازی قرار گرفت

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از راه‎اندازی پانورامای گلزار شهدای گرگان در آینده‎ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدعلی طالع‎زاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به زودی پانورامای گلزار شهدا گرگان، پادکست شهدا و نصب وب کیوسک شهدا در گلزار شهدا راه‎اندازی خواهد شد به طوری که با وارد کردن کد شهید اسناد و مدارک آنها در محل گلزار شهدا قابل مشاهده خواهد بود.

وی تصریح کرد: فعالیت‎های معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان علاوه بر سایت، صفحات اینستاگرام در کانال‎های طراحی شده با موضوعات مختلف قابل مشاهده است.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: علاقمندان به کانال اطلاع‎رسانی مجموعه دستورالعمل‎های جدید، آئین‎نامه‎ها می‎توانند به کانال https://telegram.me/amoozeshgolestan مراجعه کنند و برای مشاهده کانال اطلاع‎رسانی از فعالیت‎های فرهنگی از طریق https://telegram.me/farhangibonyadgolestan اقدام کنند.

طالع‎زاری به سایر فعالیت‎های مجازی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اشاره کرد و گفت: کانال اطلاع‎رسانی روزانه شهدای گلستان به آدرس https://telegram.me/daily_shohadayegolestan قابل مشاهده است.

به گفته وی؛ علاقمندان برای دیدن کانال ویدیویی شبکه آپارات باری کلیپ‎های یک تا دو دقیقه خاطرات ایثارگران گلستان می‎توانند به آدرس http://www.aparat.com/chandsetare مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: کانال ویدیویی شبکه آپارات برای ترانه‎های شاد کودکانه و عملکردی در کانال http://www.aparat.com/pmpirozi قابل مشاهده است.

طالع‎زاری بیان داشت: افراد برای دریافت APP «نرم‎افزار» نخستین سامانه گوشی همراه تحت عنوان «سردار شهید همراه»  به آدرس http://sajednews.com/uploads/sardarangolestan.apk مراجعه کنند و برای بخشی از وصیتنامه شهدای گلستان کافی است عدد یک  را به شماره 3000756111 ارسال کنند.

به گفته وی؛ علاقمندان برای دریافت پرتال اصلی 48 سردار شهید گلستان باید به آدرس www.shohadayegolestan.ir درجوع کنند و در این سایت افراد می‎توانند هر یک از سرداران شهید را که دارای سایت هستند را ملاحظه کنند.

طالع‎زاری افزود: برای دریافت مقاله به زبان انگلیسی در زمینه سیستم‎های الکترونیکی مبتنی بر وب_E_SERVCES در بنیاد شهید به آدرس http://isicenter.org/index.php?start=20&id=7&page=vp&ptitle=2014 مراجعه کنند.

وی از علاقمندان خواست تا برای جستجوی مزار شهدا از طریق آدرس http://isaarit.isaar.ir/Home/Tombs?id اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 220 هزار از اسناد ایثارگران گلستان دیجیتالی شده است، اظهار کرد: سی‎دی‎های چند رسانه‎ای سرداران شهید گلستان تهیه شده است که هر سی‎دی شامل زندگینامه، وصایا و دست‎نوشته‎های شهدا است.

طالع‎زاری در خصوص کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت گفت: این کتابخانه با بیش از 8 هزار کتاب، کافی‎کتاب و کافی‎نت با نشر الکترونیک فعالیت می‎کند همچنین سامانه‎های اطلاع‎رسانی به صورت تخصصی برای اطلاع‎رسانی در موضوعات مختلف ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

REZA1539

دولت تدبیر و امیداقا جان برید حقوق های خانواده های شهدا ایثارگران را پرداخت کنید دوم برج شده هنوز واریز نکردید چه خبر از این مردم بدبخت دارید.هر ماهه 2 روز دیرتر در صورتیکه 2روز زودتر واریز کنید تا مردم شب یلدا شرمنده خانواده هاشان نشوند ، برعکس می کنید

0
0
پاسخ
1394-10-01 18:20
REZA1539

گلستان ما لطفا کامنت دیشب من را منتشرکنید

0
0
پاسخ
1394-10-02 10:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.