1399-12-27 09:29
1434
0
73748
قسمت جدید نگار مدیا منتشر شد؛

فیلم/ سفر رایگان با چاشنی کرونا!!

مجموعه نگار مدیا در جدیدترین قسمت خود به " سفر با چاشنی کرونا!" پرداخته و نظر مردم را در خصوص سفر نوروزی به صورت رایگان پرداخته است.

به گزارش گلستان ما، اخبار متناقص درباره سفرهای نوروزی بسیاری‌ را سردرگم کرده؛ زیرا عده‌ای مردم را به سفر نرفتن توصیه می‌کنند و عده‌ای نیز سفر با رعایت شیوه نامه بهداشتی را توصیه می‌کنند. در این روزهای کرونایی پایان سال مردم در اماواگرهای سفر مانده‌اند تا با توجه به توصیه‌های کرونایی تصمیم‌ بگیرند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بارها بر مخالفت وزارت بهداشت بر سفرهای نوروزی تاکید کرد که تا حد امکان و به هیچ وجه این سفرها نباید انجام شود تا شرایط کشور به ثبات برسد.  هرچند او نیز گفت که در شهرهای زرد و آبی با رعایت  شیوه نامه های بهداشتی بسیار سختگیرانه، سفرهای ضروری امکان‌پذیر است، اما چگونگی سفر به این مناطق را تعیین تکلیف نکرد.

وزیر بهداشت نیز مردم را قسم داده به سفر نروند و البته  علی اصغر مونسان وزیر گردشگری نیز اعلام کرده بود تابع تصمیمات ستاد است.  همه این اخبار در شرایطی است که امکان رزرو هتل و تور و پرواز و قطار در شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد.

مجموعه نگار مدیا به همین بهانه در جدیدترین قسمت خود به " سفر با چاشنی کرونا!" پرداخته و نظر مردم را در خصوص سفر نوروزی حتی به صورت رایگان پرداخته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.