1394-09-16 08:30
1497
1
23964

فیلم / انتقاد شهروندان گرگانی از عملکرد شهردار : چرا باید خیابانهای شهر اینگونه باشد؟

صبح امروز دوشنبه 16 آذر بر اثر بارندگی برخی خیابانهای مرکز استان بسته و تردد شهروندان به سختی امکانپذیر شد ؛ در این بین شهروندان گرگانی از عملکرد شهردار گرگان و اینکه چرا شهر باید اینگونه باشد انتقاد کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ صبح امروز دوشنبه 16 آذرماه شاهد بارندگی نسبتا آرامی از شب گذشته در شهر گرگان بودیم . اما همین بارش آرام نیز موجب شد تا برخی خیابانهای شهر گرگان از جمله خیابان شهید بهشتی محدوده پاساژ رمضانی بسته شده و تردد شهروندان به سختی و البته با نردبان صورت پذیرد.

در این بین شهروندان نیز انتقاداتی را متوجه شهردار گرگان کردند که چرا خیابانهای شهر باید اینگونه باشد که مردم نتوانند تردد کنند؟

برخی نیز که بیشتر در جریان امور بودند ، عنوان کردند که شهرسازی فقط زیرگذر و روگذر نیست و باید همه جوانب را در نظر گرفت و از صادقلو شهردار گرگان خواستند تا فکری برای عبور و مرور مردم بکند.

عده ای نیز از ما خواستند تا فیلم این آبگرفتگی و تردد سخت مردم را به بخش های خبری ویژه از جمله 20:30 بفرستیم .

به هر حال مردم انتظار دارند مدیریت شهری به تمام امورات شهر از جمله پیاده رو ها دقت کند و در جهت بهبود آنها اهتمام ورزد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

جناب آقای گزارشگر میشه یک کمی انصاف داشته باشید اگر ایرادی هست به شهردارهای قدیمی شهر گرگان است که نزدیک به یک دهه یا بیشتر بر مسند مدیریت بودند و به جوی آبهای 50 سانتی ، 10 سانت هم اضافه نکرده بودند.مطمئناً در آینده برای حل این معضل که در پی مدیریتهای قبلی بوجود آمده ، کارهای بزرگی انجام خواهد شد.خدا را در نظر داشته باشید

0
0
پاسخ
1394-09-16 10:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.