1403-07-28 13:20
51
0
91793
رئیس حوزه هنری گلستان خبر داد:

نقش‌آفرینی هنرمندان در حمایت از جبهه مقاومت

رئیس حوزه هنری گلستان با بیان اینکه نهضت جهانی مقاومت کاملاً مردمی شده است از نقش‌آفرینی بسیار خوب هنرمندان استان در حمایت از جبهه مقاومت خبر داد.

سید حسام بنی‌فاطمه در گفتگو با خبرگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن تسلیت شهادت فرمانده شهید یحیی سنوار اظهار کرد: هنرمندان استان گلستان با تولید آثار فاخر هنری در حمایت از جبهه مقاومت نقش‌آفرین هستند.

وی به پیامی که امروز مقام معظم رهبری در پی شهادت شهید سنوار صادر فرمودند اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند که این شهادت‌ها به اذن‌الله هم حماس را زنده نگه می‌دارد و هم این مسیر را پررهرو خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری گلستان افزود: در این ماه‌های اخیر ما شاهد شهادت‌های زیادی در نهضت جهانی مقاومت هستیم، نهضت جهانی مقاومت دیگر یک نهضت کاملاً مردمی شده است به این معنا که دیگر فقط شهادت فرماندهان را شاهد نیستیم بلکه در لبنان، فلسطین و غزه شاهد شهادت کودکان، زنان و جوانانی هستیم که خیلی از آن‌ها شاید هیچ نسبتی با این اتفاقات و جنگ ندارند اما به نوعی این نهضت مردمی شده و همه مردم در آن دخیل هستند.

بنی‌فاطمه بیان کرد: ما هم در ایران اسلامی در کنار مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان هستیم، مردم ما در کنار نهضت جهانی مقاومت هر کدام به سهم خود سعی می‌کنیم که نقش‌آفرین باشیم.  

وی به جمله زیبایی از شهید یحیی سنوار که این روزها بسیار نقل می‌شود اشاره کرد و افزود: یا پیروز می‌شویم یا بار دیگر کربلا رخ خواهد داد، اکنون نیز به نوعی کربلای زمان را می‌بینیم که رخ می‌دهد و این اتفاقاتی که در لبنان و غزه شاهد آن هستیم همین مسئله را داره به ما نشان می‌دهد.  

رئیس حوزه هنری گلستان ابراز کرد: مردم ما هر کدام در هر جایگاهی که هستیم، در هر حرفه و شغلی که هستیم به نوعی نگاه خودمان را با جبهه جهانی مقاومت متصل می‌کنیم تا نقش مردمی خودمان را به خوبی بتوانیم انجام دهیم.  

بنی‌فاطمه افزود: هنرمندان استان گلستان همپای هنرمندان سراسر کشور حتی در عرصه بین‌الملل فعال هستند و شاهد تولیدات و آثار زیبایی در ترسیم‌سازی اتفاقات اخیر، شهادت شهید سنوار، سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله، شهید هنیه بودیم.  

وی تولید آثار هنری در حمایت از جبهه مقاومت را تحسین‌برانگیز خواند و گفت: سریع‌ترین تولیدات هنری در این عرصه در حوزه تجسمی و کارهای گرافیکی و پوستر است، همین طور در حوزه شعر که نسبت به بقیه قالب‌های هنری سریعتر اتفاق می‌افتد و اثرگذاری خودش را دارد.

رئیس حوزه هنری گلستان ابراز کرد: در این دو حوزه هنرمندان خوب استان گلستان مانند سایر هنرمندان کشور و عرصه بین‌الملل فعال هستند و نقش مردمی خودشان را به خوبی ایفا می‌کنند.  

بنی‌فاطمه از مردم خواست کارهای خوب هنرمندان را حمایت کنند و با انتشار این آثار نقش کوچکی را ایفا کنند، همه باید به هر شکلی که می‌توانیم نقش مهم و اثرگذار مردمی خودمان را در نهضت جهانی مقاومت ایفا کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.