1395-04-05 12:35
1096
0
34125
خرید هواپیما مه است یا ساماندهی جاده ها؟

مجموعه‌ فتونیوز/ اولویت‌ها از دولت تا ملت

به جای آن‌ که مسئولان دولت تدبیر و امید به دنبال عقد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی و خرید کلان هواپیما از این شرکت‌ها باشند، نیم نگاهی نیز به وضعیت جاده‌های کشور داشته باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا، در روزهای گذشته خبری تاسف بار مردم و مسئولان را در شوک فرو برد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان بوده در جاده از مسیر خارج می‌شود و تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که جزء مسافران آن بوده‌اند در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

در پی انتشار این خبر مسئولان و ارگان‌های مختلفی پیام تسلیتی را صادر کردند که در این میان پیام تسلیت رئیس جمهور نیز به چشم می‌خورد.

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده ای، تصریح کرد: ضروری است همه دستگاه‌های دولتی مرتبط و به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و کاهش آلام خانواده های این عزیزان به کار گیرند.

اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، حجم بالای تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای در کشورمان است، و بهتر است که آقای رئیس جمهور به جای آن‌ که وزارت بهداشت و وزارت دفاع را در این زمینه مامور کند، وزارت راه را مامور رسیدگی به موضوع تصادفات جاده‌ای کند و به جای آن‌ که مسئولان دولت تدبیر و امید به دنبال عقد قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی و خرید کلان هواپیما از این شرکت‌ها باشند، نیم نگاهی نیز به وضعیت جاده‌های کشور داشته باشند و با سروسامان دادن به آن گامی مثبت در جهت کاهش مرگ و میرهای جاده بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.