1396-01-22 13:59
1984
0
37652
با همراهی مدیرعامل آب منطقه ای استان انجام شد؛

تصاویر/ بازدید مدیرکل صدا و سیمای گلستان از سد نرماب

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان به همراه مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین آنان از سد در دست ساخت نرماب چهل چای مینودشت بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، روز گذشته «بهرام عبدالحسینی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان با همراهی «علی نظری» مدیرعامل آب منطقه ای استان از پروژه در دست ساخت بزرگترین سد استان گلستان در شهرستان مینودشت بازدید کرد.

«علی نظری» مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در این بازدید گفت: ایران از جمله کشور هایی است که بیش از 60 درصد از منابع آب تجدید پذیر خود را استفاده می کند و از این رو در نقطه بحرانی قرار دارد.

وی افزود: صدا و سیما نقش تاثیرگزاری در فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از منابع آبی دارد.

نظری خاطر نشان کرد: برای پیشرفت برنامه های ما مردم نقش انکار ناپذیری دارند و از این رو از برنامه های ما باید آگاهی داشته باشند و در این راه صدا و سیما می تواند نقش آفرینی نماید.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان با تشریح روند ساخت سد از مرحله مطالعاتی تا کنون تصریح کرد: سد نرماب چهل چای با ظرفیت 37 میلیون متر مکعب بزرگترین سد استان گلستان خواهد بود.

وی افزود: در این پروژه بین برنامه اجرایی و عمل تنها یک درصد تفاوت داریم و در کشور از این لحاظ کمنظیر هستیم.

نظری مبلغ پروژه سد را 373 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: کنترل سیلاب رودخانه های همجوار، تامین آب شرب و صنعت منطقه و توسعه صنعت گردشگری از جمله مزایای این سد است.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان در پیشنهادی به مسئولان این سد، گفت: بازدیدهای ادواری برای اقشار مختلف جامعه را برنامه ریزی کنید، زیرا دیدن این پروژه ها از نزدیک برای مردم امیدوار کننده خواهد بود
وی در خصوص اهمیت آب نیز خاطر نشان کرد: این مایه حیاتی اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد قطعا در آینده باعث می شود بین استان های خود مان نیز شاهد بروز درگیری هایی باشیم.

«بهرام عبدالحسینی» با بیان این مطلب که استان کشاورز خیزی داریم و عمده اخبار ما را بخش کشاورزی تشکیل می دهد، گفت: برای فرهنگ سازی مصرف آب کم نگذاشته ایم. برای حل مشکل آب باید علمی کار کنیم.
وی افزود: همه باید در راه ساخت پروژه سد نرماب چهل چای کمک کنیم تا به بهره برداری برسد و مردم از آن منتفع شوند.

عبدالحسینی در قسمت دیگری از سخنانش عنوان کرد: در یک روستایی گیرنده دیجیتالی نصب کردیم و در زمان راه اندازی مردم به ما گفتند ما آب نداریم، دیجیتال می خواهیم چه کار کنیم؟

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان به همراه مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین آنان از قسمت های مختلف سد در دست ساخت نرماب چهل چای مینودشت بازدید کردند.

همچنین در قسمتی از این بازدید حاضران به غرس نهال در مسیر سد پرداختند.

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

minookhabar29 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.