1395-03-25 11:19
1033
0
33578
با حضور امام جمعه خان ببین برگزار شد؛

تصاویر/ کرسی تلاوت قرآن بنام شهیدان «سمیعی» و «منفرد» در خان ببین + تصاویر

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن به بیاد و نام شهیدان «ستار سمیعی» و «محمد رضایی منفرد» با حضور امام جمعه خان ببین در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن بیاد و نام شهیدان «ستار سمیعی» و «محمد رضایی منفرد» با حضور حجت الاسلام شهابی امام جمعه خان ببین در مصلی این شهر برگزار شد.

تلاوت قرآن در این مراسم با حضور قاریان «احمد رضا اسماعیلی» از خان ببین و «محمد نژاد» از گرگان و تفسیر امام جمعه خان ببین برگزار شد.

شهید «ستارسمیعی» فرزند مصیب یکم فروردین ۱۳۴۴ درروستای شیرآباد فندرسک دیده به جهان گشود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت. چهارم تیر ۱۳۶۴ در میمک عراق هنگام درگیری با نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به کتف وقلبش به درجه رفیع شهادت نائل شد. مزارش درگلزارشهدای شیر آباد فندرسک قرار دارد.

شهید «محمد رضای منفرد» فرزند محمدعلی، سوم فروردین ۱۳۲۱ درشهرستان بیرجند متولد شد.کارگر کارخانه شهید باهنر آرازگل بود. سال ۱۳۴۴ ازدواج کرد صاحب دو پسر و چهار دختر شد.به عنوان بیسجی به جبه اعزام و هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت سهوی گلوله به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید را درگلزارشهدای امام زاده عبدلله و معصوم آباد فندرسک واقع است.

khankorsitalvat1

khankorsitalvat2

khankorsitalvat3

khankorsitalvat4

khankorsitalvat5

khankorsitalvat6

شهروند خبرنگار: علیرضا فدایی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.