1401-10-08 12:57
436
0
82756

۹ دی، مشت محکم مردم به بدخواهان بود/ دشمن از قدرت روز افزون ایران هراس دارد

عبدالکریم رجبی گفت: ۹ دی، روزی بود که اوج بصیرت مردم ایران به رخ بدخواهان کشیده شد تا به واسطه حضور مردم در صحنه، مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده شود.

به گزارش گلستان ما؛ دکتر عبدالکریم رجبی، دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده ادوار شرق گلستان در گفتگو با گلستان ما، گفت: متاسفانه دشمنی، دشمنان با مردم ایران پایانی ندارد و وهله های مختلف و به بهانه های واهی شاهد جریان سازی ها و اقدامات ضد انقلاب و نظام از سوی دشمنان و همراهان آنها در کشور، هستیم.

وی افزود: اتفاقات سال ۸۸ نیز از اینگونه رخدادها بود که بی بصیری برخی خواص هزینه سنگینی برای کشور و مردم ایران برجای گذاشت.

نماینده ادوار شرق گلستان ادامه داد: از سال ۸۸ تاکنون، دشمنی های دشمنان بیشتر و با برنامه ریزی و هدف قراردادن ستون و خیمه نظام و انقلاب یعنی ولی فقیه، اهداف خود را آشکار کرد و با جنگ ترکیبی نه تنها ولی فقیه، بلکه ستون خانواده یعنی بانوان و مادران ایرانی را در توطئه های اخیر خود، هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: تلخی ها، هزینه های تحمیل شده سال ۸۸ با حضور به موقع و بصیرت مردم ایران در ۹ دی از بین رفت و این مردم نشان دادند با وجود همه توطئه های هدفمند دشمنان، خط قرمز آنها اعتقادات، ولی فقیه، نظام و انقلاب است و در هر لحظه که لازم باشد برای حفظ این خط قرمز ها به میدان خواهند آمد.

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دشمنان از قدرت روز افزون ایران و گسترش تمدن اسلامی در هراس است و هر روز به بهانه ای با در اختیار گرفتن رسانه ها و افکار برخی خواص بی بصیرت، درصدد ناامید کردن مردم و ایجاد ناآرامی در کشور است که متاسفانه همراهی برخی از فریب خورده ها و خودفروخته های داخلی باعث شهید شدن تعداد زیادی از حافظان امنیت و مردم عادی می شود و مردم باید بدانند که کسانی که به پشتوانه پول های استکبار و ایادی آنها میزگردهای من و تو، بی بی سی و اینترنشنال را گرم می کنند؛ هیچگاه دلسوز این مردم نیستند بلکه نقش خود را در قبال پول های دشمنان ایفا می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.