1403-05-23 09:59
177
0
91036
گلایه فعال سیاسی گلستان از سهم‌خواهی؛

گنجشک‌روزی‌هایی که لقمه عقاب می‌خواهند

فعال سیاسی گلستان گفت: توصیه ما به فعالان سیاسی این است که هر کسی اندازه خود را ببینید و برای خودش لقمه بگیرد دوستان ما شاید گنجشک‌روزی باشند؛ اما به انداز یک عقاب لقمه بر می‌دارند و این زیادی است و ابتدا باید خودشان را بسنجند.

محمدمهدی اورسجی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با اشاره به تغییرات با انتخابات و آن چیزی که برآیند لیست ارسالی آن به دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی است، گفت: مسعود پزشکیان در طول دوره مناظره بارها به وفاق و همدلی و همکاری برای رفع عموم جامعه چه آن ۵۰ درصدی که پای صندوق رأی نیامدند و چه آن ۵۰ درصدی که در انتخابات حضور داشتند بوده است.

فعال سیاسی گلستان ادامه داد: آن چیزی که برآیند کمیته‌ها و شوراهای متصل به دفتر ریاست‌جمهور بوده باعث شده امروز لیست کابینه دولت از جناح‌های مختلف باشد و اسامی آن تقدیم به مجلس تسلیم شده است.

اورسجی بیان کرد: برآیند کمیته‌ها و تیم همراه است که انتصاب کردند تا وزرا را معرفی کنند و نظر نهایی خود پزشکیان بوده که چه شود و چه برسد.

وی افزود: اما عده‌ای از دوستان ما تصور می‌کنند که عده‌ای از جریان سیاسی خاص به این انتصابات برسد و احساس من این است که در کابینه پیشنهادی شعار رئیس‌جمهور یعنی وفاق و همدلی و اجرای گفتمان رهبری را شاهد بودیم.

فعال سیاسی گلستان خاطرنشان کرد: در استان متصور هستیم که تغییرات دوستان ما در ستاد آقای پزشکیان بیش از آنکه به دنبال وفاق باشند بیشتر به دنبال پست و مسئولیت هستند، دوستانی که شاید توان مدیریت یک معاونت اداره را کنترل کنند امروز ادعای وزارت دارند و این زیادی خواهی‌ها امروز باعث آن می‌شود که ما از آن وفاق و همدلی که ریاست‌جمهوری ارمغان دولتش بوده فاصله بگیریم.

وی متذکر شد: اینکه انتصابات به کجا خواهد رسید مسئله بعدی است، ببینید هنوز وزیر کشور از کابینه رأی اعتماد را دریافت نکرده و مشخص نیست وزیر کشور چه کسی می‌شود؛ ولی دوستان ما از امروز انتظار دارند که فرماندار و یا استاندار باشند و یا آنکه مدیریت استان را تصاحب کنند یک تخیل و خیال است و ما باید آن‌قدر مقتدر و مرد باشیم که رؤیاهایمان را بکشیم تا به حقیقت برسیم و اینها بیشتر در رؤیا هستند.

وی با بیان اینکه آن چیزی که استان ما را می‌تواند از این بن‌بست وا پسماندگی نجات دهد این وفاق و همدلی است، افزود: توصیه ما به فعالان سیاسی این است که هر کسی اندازه خود را ببینید و برای خودش لقمه بگیرد دوستان ما شاید گنجشک‌روزی باشند؛ اما به انداز یک عقاب لقمه بر می‌دارند و این زیادی است و ابتدا باید خودشان را بسنجند حتی در ستادهایی که داشتند چقدر موفق بودند و آیا توانستند یک کارویژه‌ای در استان پیاده کنند.

این فعال سیاسی یادآور شد: ما دیدم در بیشتر شهرها دوستانی که رئیس ستاد بودند رقیبشان از آقای پزشکیان بیشتر رأی آورده است و لذا درخواست ما این است که اجازه دهند دولت برای خودش تصمیم بگیرد و به آن فرصت بدهند.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.