1400-02-30 11:13
793
0
74657
معاون سیاسی فرماندار کلاله:

کاندیداها برای تبلیغات از فضای مجازی استفاده کنند

معاون سیاسی فرماندار کلاله گفت: نامزدهای انتخاباتی و شوراهای اسلامی تلاش کنند تا با رعایت قانون، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در تبلیغات از فضای مجازی، بیشتر استفاده کنند.

به گزارش گلستان ما؛ علی رزاقی، معاون سیاسی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات کلاله در نشست با کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر کلاله و شهر فراغی با بیان مطلب گفت: فعالیت های نامزدها در عرصه تبلیغات از سوی مسئولین اجرایی انتخابات رصد می شود؛ تا ضمن ایجاد بستر خوب برای حضور حداکثری، انتخاباتی قانونمند برگزار شود.

گلوی، دادستان شهرستان کلاله نیز در این نشست که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد؛ اظهار داشت: همه ما سعی می کنیم در کنار بسترسازی برای شور انتخاباتی، برای صیانت از آرای مردم؛ سلامت انتخابات را به بهترین وجه داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قانونگذار تکالیفی برای نامزدها پیش بینی کرده است؛ گفت: از نامزدها می خواهیم آگاهی خود را نسبت به قوانین بیشتر کنند و از هرگونه اقدامی در برانگیختن احساسات قومی و مذهبی دوری گزیده، در زمان تعیین شده تبلیغ کنند، در تبلیغات از تجمعات غیر قانونی، توهین، افترا و نشر اکاذیب خودداری و اخلاق محور باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.