1403-03-09 02:48
247
0
90187
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان مطرح کرد؛

پیش‌بینی اقتدار ایران ۴۰ سال پیش توسط امام (ره)

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: امام (ره) اقتدار امروز کشور را ۴۰ سال گذشته پیش‌بینی کرده بود چرا که به مردم ایران و دانشمندان ایرانی اعتقاد داشت.

 محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: بیش از ۴۰ سال قبل این انقلاب را باهمت مردم ایران آغاز کردند و امام راحل این روزها را پیش‌بینی کرده بودند که کشور ما با پشتیبانی مردم ایران و دانشمندان ایرانی تکیه کند می‌تواند در همه زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان ادامه داد: در بحث نانو جزو ۱۰ کشور برتر هستیم و پیشرفت‌های خوبی داریم که باعث متحیر شدن بسیاری از کشورهای جهان شده است، در بحث پیشرفت‌های موشکی نیز شاهد هستیم امروز به جایگاهی رسیدیم که هیچ قدرتی به خود اجازه نمی‌دهد حتی فکر تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

حسنی بیان کرد: در عملیات وعده صادق دیدیم اگر رژیم صهیونیستی بی‌ادبی کرد و به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران حمله کرد سیلی محکمی از نیروهای نظامی ما به‌واسطه قدرت موشکی که در اختیار داشتیم خورد.

وی افزود: این در حالی است که در هشت سال دفاع مقدس کشور ما برای حتی تهیه سیم‌خاردار نیز با مشکل روبه‌رو بوده؛ ولی امروز به این جایگاه رسیده است.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: در بحث پیشرفت پزشکی نیز شاهد بودیم که امروز جمهوری اسلامی ایران حتی برای سایر کشورها به‌عنوان یک مرجع است و این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی پزشکان پاکستانی و هندی ایرانیان را درمان می‌کردند.

حسنی متذکر شد: در بحث هسته‌ای امروز ایران حرف زیادی برای گفتن دارد و توانسته به دانش هسته‌ای دست پیدا کند، در بحث قدرت نظامی نیز قبل از انقلاب حتی متخصصان ایرانی اجازه باز کردند پیچ و مهره‌های هواپیما را نداشتند؛ ولی امروز در بحث هوا و فضا پیشرفت خوبی داشتیم و به قله پیشرفت همان‌طور که امام (ره) فرمودند نزدیک‌تر شدیم و هیچ کشوری اجازه به تعرض به ایران عزیز را نخواهد داد.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.