1401-08-09 06:21
1238
0
82051
همزمان با سراسر کشور؛

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس گلستان

زنگ "استکبار ستیزی" و "پدافند غیرعامل" در مدارس کلاله به صورت متمرکز در دبیرستان نسیبه این شهرستان نواخته شد.

به گزارش گلستان ما؛ زنگ "استکبار ستیزی" و "پدافند غیرعامل" در مدارس کلاله به صورت متمرکز در دبیرستان نسیبه این شهرستان نواخته شد.
فرهاد شیبک فرماندار کلاله در این آیین  گفت: دشمنان از "ایران قوی" واهمه دارند. آنان  در مقابل ملت رشید ایران نتوانستند در جنگ سخت و تحریم اقتصادی بایستند؛ امروز دوباره با  "ذلت و خواری" به "ترور کور" روی آورده است.

شیبک که در جمع دختران دبیرستانی سخن می گفت از نظم و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری دانش آموزان تشکر کرد و گفت: دشمنان نمی توانند ایران عزیز را به دلیل آرمان های استکبار ستیز خودش،  به دلیل وجود رشید مردان بزرگ، شهدای عالیقدر؛ همانند سردار دل ها "حاج قاسم عزیز"، به خاطر وجود "ولی فقیه روشن ضمیر و هادی"؛ در این جامعه؛ همچنان دست به توطئه های فراوان می زند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: بدانید وظیفه شما آینده سازان، کسب علم و دانش برای نوک حمله بودن به سوی دشمنان است و باید در این عرصه "خلاق و پایدار" باشید؛ به توانمندی ها و اقتدار نظام اسلامی را خوب بنگیرید و برای سربلندی و عزت کشور"پایدار" همت داشته باشید.

گفتنی است؛ امام جمعه، فرماندار، فرمانده بسیج، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان در کنار دانش آموزان؛ با زدن "انگشت" رنگ خورده، بر تصویر نقاشی شده سردار دل ها "شهیدحاج قاسم سلیمانی" عهدی بستند؛ که در "مسیر شهدا" گام بر خواهند داشت و تا "آخرین قطره خون"ِ خود؛ با این "امضای تاریخی" از "جمهوری اسلامی" دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.