1403-08-05 13:38
36
0
91880
یادداشت؛

نقشه راه در جمعه نصر کشیده شد

علی منصوری کارشناس رسانه در یادداشتی نوشت: بزرگترین راهبرد و نقشه راه برای کشور و جبهه مقاومت در نماز جمعه نصر از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، قرآن کریم اختلاف و تفرقه را عامل تضعیف و از بین رفتن عظمت و شوکت مسلمانان دانسته و هشدار می‌دهد کسانی که به دنبال تفرقه و تشت هستند مستوجب عذاب الهی قرار خواهند گرفت و می‌فرماید: «و لاتَکونوا کالَّذینَ تفرَّقوا و أختَلِفوا مِن بَعدِ ماجاءَهُمَ البیّناتُ و اولئِکَ لَهُم عذابٌ عظیم» و پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: وحدت عامل رحمت و تقرقه موجب عذاب است.

اقامه نماز جمعه نصر به امامت مرجع و رهبر انقلاب اسلامی تجلی اقتدار رهبری و ایستادگی در برابر تهدیدات بیگانه و نمایش وحدت همه آحاد مردم بود.

نماز جمعه نصر در حالی برگزار شد که رجزخوانی رژیم سفاک اسرائیل با پشتوانه رسانه‌های غربی برای حمله به ایران اسلامی و بی‌اثر دانستن عملیات وعده صادق ۲ بودند.

دشمنان جنگ روانی گسترده‌ای را برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت تدارک دیده بودند، حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر در حقیقت یک عملیات صادق ۳ برعلیه اسرائیل بود و خط بطلانی به معادلات سیاسی و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و اربابان این سگ هار را به رخ جبههٔ استکبار کشید.

در ضمن پیام واضح و روشنی برای دوستان انقلاب و دمیده شدن روح امیدواری برای جبهه مقاومت، و ملت‌های مظلوم جهان و همه انسان‌های آزاده بود که (ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم…) وهمچنین سخنان رهبری معظم انقلاب اسلامی موجب تولید قدرت و فراهم شدن انسجام داخلی و اقتدار حاکمیت شد.

خطبه‌های امام امت در نماز جمعه نصر علاوه بر خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن و پوشالی بودن قدرت رژیم اشغالگر صهیونیستی و اربابان آنها، راهبرد اجرایی برای آینده کشور و جبهه مقاومت و اعلام مقتدرانه تغییر موازنه قدرت سیاسی در منطقه به نفع جهان اسلام و اثبات توانایی کشور را به نمایش گذاشت؛ اثبات زمان بزن و دررو به پایان رسیده است. 

لذا بزرگترین راهبرد و نقشه راه برای کشور و جبهه مقاومت در این نماز جمعه از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب تبیین شد، الزام به اجرای این راهبردها عزت کشور و اقتدار جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت: 

اولین پیام راهبردی؛ عزت‌آفرینی و سربلندی جهان اسلام در لوای اتّحاد و انسجام مسلمانان با ایجاد امه واحده دست یافتنی است. 

دومین راهبرد؛ پذیرش وحدت، حول محور و سیاست قرآن باید باشد زیرا وعده الهی برای پیروزی نهایی بر دشمنان اسلام در گرو عمل به قرآن کریم است. 

سومین راهبرد؛ شناخت دشمن و دسیسه‌های آنان است؛ بدانیم که دشمنان اسلام و همه مسلمان یکی است، آنان برای چپاول ثروت کشورهای اسلامی از دیرباز بدنبال تفرقه وتشت درجوامع اسلامی بودند. اصول راهبردی آنان تفرقه بینداز و حکومت کن بوده واست.

چهارمین راهبرد نماز جمعه نصر؛ افشاء جنگ ترکیبی دشمنان برای شکست ملت‌ها خصوصا جهان اسلام بود. دشمنان اسلام برای هر کشور نسخه متناسب با آن را به اجرا می‌گذارند؛ شامل افغانستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشورهای مختلف جهان اسلام. 

پنجمین راهبرد؛ ایستادگی در برابر متجاوز، حق مسلم و عقلانی و شرعی و بین‌المللی هر کشوری است دفاع مردم مظلوم فلسطین و لبنان در برابر متجاوزان صهیونیستی حق مسلّم آنان است. 

ششمین راهبرد؛ پاسخ قاطعانه نظام جمهوری اسلامی به سگ هار آمریکا در منطقه در صورت هر گونه تعرضی به کشور و ملت ایران اسلامی است، به فرموده امام خامنه‌ای: در پاسخ به متجاوزان؛ «تعلّل نمی‌کنیم، کوتاهی نمی‌کنیم، دچار شتاب‌زدگی هم نمی‌شویم. آنچه منطقی است، آنچه معقول است، آنچه درست است، به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی، در وقت خود، در هنگام خود انجام می‌گیرد؛ کمااینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد، باز انجام خواهد گرفت.» قطعا حمله به تاسیسات نظامی تهران و خوزستان و ایلام بی‌پاسخ نخواهد ماند. 

لذا مهمترین درس نماز جمعه نصر، مقاومت رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی و رژیم سفاک اسرائیل است و برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی جهان اسلام، رسیدن به اتحاد و انسجام و تمسک به اسلام شرط اساسی همه ملت‌ها و نیروهای دلسوز به اسلام است.

چنانچه از هر حلقومی با هر گرایش فکری و مذهبی، نغمه‌ای در زمینه تشتت و تفرقه و یا موجب تزلزل اقتدار ملی برای کشور، و یا تضعیف روحیه برای جبهه مقاومت اسلامی شود خیانت به ملت‌های اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.