1402-04-07 21:36
670
0
85537
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

نجات رهبری از ترور، نجات جامعه اسلامی بود

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موهبت وجودی رهبری، نجات رهبری از ترور، نجات جامعه اسلامی بود.

عبدالکریم رجبی، در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: مسلما جامعه اسلامی برای هدایت، نیازمند رهبر با درایتی است که با زمانشناسی و دشمنشناسی این جامعه را از توطئههای دشمنان قسم خورده نجات دهد.

وی افزود: دشمنان و رسانههای بیگانه به درایت و اقتدار رهبر معظم انقلاب پی برده و بارها و بارها به این مهم اقرار کرده اند؛ پس با این مقدمه می توان گفت که نجات رهبری از ترور، نجات جامعه اسلامی بود.
نماینده اسبق مردم شرق گلستان تاکید کرد: رهبر انقلاب موهبتی است که در حال حاضر در بیشتر جوامع حرف و کلام ایشان نفوذپذیری خاصی دارد و برای بسیاری از رهبران کشورها، رهبری الگوی مناسبی است.

وی ادامه داد: مسلما درایت و رهبری ایشان بسیاری از توطئههای دشمنان را خنثی و کشور را از بسیاری از چالشها رهایی بخشیده است.

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: درایت هوشمندانه رهبری در حوزه اقتصادی باعث این شد که در بدترین و سخت‌ترین شرایط تحریمی همه‌جانبه دشمنان، کشور در بیشتر حوزه‌ها نه تنها پس‌رفت نداشته باشد؛ بلکه شاهد رشد آن در سطح جهانی بودیم که تعجب دشمنان را به همراه داشت؛ لذا می طلبد تمام مسئولان رهنمودهای ولی‌فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.