1402-10-15 14:32
345
0
88241
حجت‌الاسلام رفیعی:

ملت خداترس شجاعانه در برابر دشمن می‌ایستد

حجت‌الاسلام رفیعی گفت:کسانی که خداترس هستند از دشمن نمی‌ترسند اینکه امروز دنیا شجاعانه در برابر دشمن ایستاده ناشی از خداترسی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در نمازجمعه این هفته شهرستان گرگان با گرامیداشت حضرت زهرا (س) همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: خدا در قرآن به پنج ویژگی خانواده حضرت زهرا (س) اشاره کرده است که باید از آن درس بگیریم، وفای به نذر، ترس از معاد، ایثار و انفاق به فقرا، اخلاص و خداترس بودن باید مورد توجه باشد.
وی افزود: بسیاری افراد نذر می‌کنند اما به آن عمل نمی‌کنند وفای نذر وظیفه است، این خانواده از معاد و قیامت می‌ترسیدند اگر انسان از معاد بترسد گناه نمی‌کند.
رفیعی با تاکید بر اینکه ترس از معاد بازدارنده و مانع طغیان و ظلم می‌شود، تصریح کرد: یاد معاد باعث می‌شود که انسان خیرات زیادی انجام دهد.
وی گفت: کسی که برای آخرت خود کار و عمل صالح انجام دهد از مرگ هراسی ندارد کسانی  خوف از مرگ ندارند که واجبات را انجام دهند از محرمات اجتناب کرده و اخلاق، ادب و حیا را رعایت کنند.
رفیعی با تاکید بر اینکه بار مشکلات از دوش یکدیگر برداشتن خصلت انسانهای بزرگ و مومن است، گفت: ایثار و انفاق به نیازمندان و فقرا را در زندگی انجام دهید تا مشمول رحمت الهی باشید.
وی بیان کرد: کسانی که خداترس هستند از دشمن نمی‌ترسند اینکه امروز دنیا شجاعانه در برابر دشمن ایستاده ناشی از خداترسی است.
رفیعی، پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه را از خدای بزرگ آرزو کرد و گفت: امیدواریم خبر مرگ نتانیاهو هم به زودی برسد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.