1402-04-22 05:18
1426
0
85693
فرماندار گرگان:

مسئولین برای ریشه‌کنی ویروس بدحجابی مصمم هستند+ فیلم

فرماندار گرگان گفت: در شرایط پیش آمده، مسئولین با یکدیگر یکدل شده‌اند که بیماری بدحجابی را ریشه‌کن کنند.

نادری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما، با تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: دشمن با جنگ نرم به ویژه در عرصه فرهنگی وارد میدان شده است و برخی جوانان تحت تاثیر نقشه دشمن قرار گرفته و دچار انحراف شدند، باید در راستای ترویج عفاف و حجاب به دو عنصر نامحسوس و تدریجی بودن آن توجه شود.

وی با اشاره به روند جنگ نرم در حوزه حجاب و عفاف، تاکید کرد: دشمن از زمان رضاخان و با کشف حجاب زنان، جنگ خود را شروع کرد و در این مرحله با شکست روبرو شد.

نادری ادامه داد: در حال حاضر دشمن با تغییر سبک پوشش در حال رسیدن به هدف کشف حجاب به برهنگی است که متاسفانه در مرحله تغییر سبک و کشف حجاب با کم‌کاری برخی از مسئولین و خیانت برخی از افراد به این اهداف خود در حال نزدیک شدن است.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه حجاب در مقابل دشمنان ایستاد تا این روند ادامه پیدا نکند؛ گفت: در شرایط پیش آمده، مسئولین با یکدیگر یکدل شده اند که این بیماری را ریشه‌کن کنند و این مهم باید در دو مرحله که مرحله اول آن امر به معروف و نهی از منکر که می تواند سلبی و ایجابی باشد؛ اقدام شود.

فرماندار گرگان ادامه داد: در مرحله بعدی باید فرهنگ‌سازی تدریجی در دستور کار قرار گیرد که این می تواند در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.