1402-05-15 10:58
1054
0
85971
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

مردم گلستان در انتخابات مشارکت فعالی خواهند داشت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت:مردم در بزنگاه‌ها زمانی که احساس تکلیف می‌کنند پای کار خواهند بود و در انتخابات مشارکت فعالی خواهند داشت.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی‌ مهاجر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد:  دولت به دنبال مردمی‌سازی امور هستیم و در این راستا به مباحث و مشکلات مردم توجه و اهتمام داریم و از طریق دریچه‌ رسانه مباحث و دغدغه مردم 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: انتظار نداریم رسانه‌ها روابط عمومی دولت باشید ولی انتظار داریم که مباحث و اقدامات دولت را از سوی رسانه‌ها انتقال داده شود.

مهاجر یادآور شد: اگر مبنا را حال خوب مردم باشد  اگر مشکلات مردم از سوی رسانه‌ها مطرح شود  بیان می‌‌کنیم و از سوی دیگر اقدامات دولت  باید برای حل مشکلات مردم بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق ندارد در انتخابات از داوطلبی حمایت و یا علیه آن عمل کند و تخلف مدیران در انتخابات  خط قرمز ما است و با آن برخورد می‌کنیم.

این مقام مسئول به امنیت برگزاری انتخابات تاکید کرد: فرهنگ و دین ما در حال فراگیر شدن است و دستاوردهای خوبی را در کشور شاهد هستیم.

مهاجر ابراز داشت: مردم ما در بزنگاه‌ها و زمانی که  احساس تکلیف می‌کنند پای کار خواهند بود و در انتخابات مشارکت فعالی خواهند داشت.

استعفای 13 مدیر گلستانی 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان از استعفای ۱۳ مدیر برای حضور در انتخابات خبر داد و گفت: حضور پرشور نخبگان در انتخابات با حضور پرشور احزاب خواهد بود، خانه احزاب گلستان جزو افتخارات ما است و با جریان‌های سیاسی متفاوت شکل گرفته و فعالیت دارند.

وی افزود: پیش ثبت‌نام فرصت مناسبی است برای انتخاب فرد اصلح از سمت مردم است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.