1402-10-10 08:56
293
0
88157
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان:

مردم با ۹ دی از دموکراسی و آرای خود دفاع کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: یکی دیگر از شاخصه‌هایی که می‌توانیم در خصوص ۹ دی به آن اشاره کنیم این است که مردم به دفاع از رأی خود به صحنه آمدند.

 حجت‌الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی روز ۹ دی و میثاق مجدد ملت با ولایت است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اشاره به دفاع مردم از ولایت و انزجار از هتک حرمت به عاشورای سال ۸۸ توسط فتنه‌گران ادامه داد: یکی دیگر از شاخصه‌هایی که می‌توانیم در خصوص ۹ دی به آن اشاره کنیم این است که مردم به دفاع از رأی خود به صحنه آمدند.

 طاهری ابراز داشت: در سال ۸۸ شاهد یک انتخابات کم‌نظیری بودیم و ملت ایران با حضور ۸۵ درصدی خود در پای صندوق رأی حماسه آفریند و این امر منجر افتخار برای نظام و کشور بود؛ ولی عده‌ای با لگدزدن به رأی مردم و پایمال‌کردن آن درصدد بودند که به خواسته‌های نامشروع خود برسند.

 وی افزود: مردم با حضور گسترده در حماسه ۹ دی از رأی خود، نظام و ولایت دفاع کردند و این مهم درس مهمی بود که در تاریخ ماندگار شد، ۹ دی عبرتی برای کسانی شد که در آن سال شعار مردم‌سالاری سر می‌دادند؛ ولی در برابر آرای مردم ایستادند و لذا این روز افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: اگر همواره ولایت‌مدار باشیم هیچگاه خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید نخواهد کرد و می‌توانیم منسجم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.