1401-08-22 15:01
788
0
82268
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

مردم از این سیاست زدگی خسته هستند/ امنیت گلستان در حوادث اخیر نشانه از نقش رسانه‌ها دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم از این سیاست زدگی خسته است و این دولت می‌خواهد پسرخاله‌بازی ها را کنار بگذارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر در  نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در تلاش هستیم که بخشی از مشکلات و دغدغه‌هایی که مربوط به خبرنگاران است برطرف شود.

 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در مسیر تحقق دولت مردمی هستیم و راه مردمی شدن چیست و به تبع آن حلقه نخبگانی و میانی می‌تواند به نا کمک کند  و ما نیز این مسائل را دنبال می‌کنیم.

مهاجر بیان کرد: وضعیت موجود استان در حوادث اخیر نشانه از نقش رسانه ها دارد و اگر می‌خواهیم اتفاق خوبی بیفتد باور ما این است که باید یک خانواده شویم.

وی خاطرنشان کرد: روایت از برنامه ها و جلسات اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید به رصد و دیده بانی جامعه کمک کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: اصحاب رسانه مشکلات و دغدغه های استان را انتقال دهند، ما با غول رسانه‌ای رو به رو هستیم و در حوزه رسانه جنگ نامتقارن داریم و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای برای علاقمندی مردم ما راه نیفتاده و می‌بینیم که در حالی که دارو برای مردم کشور تحریم است ولی پیشرفته ترین گوشی در کشور ما وجود دارد.

مهاجر بیان کرد: در دهه ۷۰ مقام معظم رهبری از ناتو فرهنگی و شبیخون فرهنگی یاد کرد و پس از آن جنگ نرم را مطرح کردند و مقام معظم رهبری در سال ۸۳ عنوان کرد که کشور به دنبال آن است که ایران را آندلس کند.

وی گفت: برای اینکه کشور به آندلس تبدیل شود از ابزار رسانه استفاده کردند و با آن ابزار سبک زندگی را تغییر دادند و برخی از رفتارها در حوادث اخیر خارج از فرهنگ ایرانی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اصحاب رسانه کمک می‌کنند مردم امیدوار باشند و باید دستاوردهای انقلاب را به جامعه عرضه کنیم و شاید این دستاوردها باعث شده دشمن به دشمنی خود مسر شده است.

مهاجر به برگزاری جشنواره اقوام اشاره کرد و یادآور شد: شور و نشاط اجتماعی با این جشنواره بازگشت.

وی به سیاست زدگی در گلستان اشاره کرد و افزود: مردم از این سیاست زدگی خسته است و این دولت می‌خواهد پسرخاله‌بازی ها را کنار بگذارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در جریان آشوب اخیر برخی لیدر این جریان بودند و مرگ افراد را به آشوب‌های خیابانی مرتبط کردند و اگر این مردم احساساتی شدند و برای این دروغ به خیابان‌ها بیایند چه می‌شود.

مهاجر تاکید کرد: برخی ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در استان مطلبی دروغ را در فضای مجازی نشر می‌دهند،  ما با بی‌اخلاقی‌هایی از این دست رو به رو هستیم و باید تابع قانون باشیم و به واسطه قانون بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم.
وی گفت: ورزشکار در میادین قهرمانی سرود ملی نمی‌خواند برای این سرود جان‌ها داده شده است و قهر مردم استخوان شما را می‌شکند و این توهین به ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.