1403-04-05 07:34
190
0
90473
خدمت ماندگار دولت شهید رئیسی «۷»:

مجاهدت شهید رئیسی خط بطلانی به ناکارآمدی مردم‌سالاری دینی کشید

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان گفت: در انتخابات پیش‌رو باید به فردی رأی بدهیم که در مسیر شهید رئیسی باشد و مثل شهید رئیسی عمل کند و آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را فراموش نکند.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهید رئیسی نشان داد که دین کارایی اداره جامعه را دارد و خط بطلانی با سه سال مجاهده خود به توطئه دشمنان اسلام کرد و این بزرگ‌ترین دستاوردی بود که از این شهید بزرگوار شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ادامه داد: این دستاورد در حالی رقم خورد که دشمنان انقلاب اسلامی با بیش از ۴۰ سال دشمنی در تلاش بودند که اداره کشور را ناکارآمد جلوه دهند؛ ولی شاهد آن بودیم که شهید رئیسی الگویی دینی و اسلامی را برای مدیریت کشور به جهانیان عرضه کرد و شعار «ما می‌توانیم» را محقق ساخت و باعث جلب‌ اعتماد مردم شد.

قربانی بیان کرد: این در حالی بود که در دولت شهید رئیسی گره‌های بزرگی باز شد و شهید رئیسی ثابت کرد که دین اداره جامعه را دارد و در کنار تلاش مجاهدانه باتوجه‌ به اینکه نگاه الهی به امور داشت شاهد آن بودیم در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دستاوردهای زیادی به دست آمد که شاید در شرایط عادی در طول مدت سه سال امکان‌پذیر نبود.

وی گفت: باوجوداینکه مدت زمانی از شهادت شهید جمهور می‌گذرد؛ اما کماکان شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد در سطح کشور هستیم و این به‌واسطه آن است که شهید جمهور در مسیر خدمت به مردم مجاهدت می‌کرد و خود را سرباز مردم و ولایت و مطیع امر رهبر انقلاب اسلامی می‌دانست.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ابراز داشت: خدمات این شهید بزرگوار برکت فراوانی برای ملت ایران به همراه داشته که این همه خدمات در طول سه سال عجیب و شاید در مدت عادی رقم نمی‌خورد.

قربانی بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده با خدمات ارزنده‌ای که این شهید بزرگوار ارائه کرده کار سختی در پیش دارد و انتظارات مردم از رئیس‌جمهور آینده دوچندان شده و شهید رئیسی می‌تواند الگویی برای خدمت به مردم برای رئیس‌جمهور آینده باشد.

وی افزود: مردم به مدت سه سال این الگوی حرکتی را در کشور دیدند و شاهد دستاوردهای بزرگ آن هستند و این در حالی بود که پیش از آن دولتی بر سرکار بود که بیان می‌کرد با اتکا به داخل ما نمی‌توانیم و مردم در خاطرشان موضوع عدم تولید واکسن داخلی است، واکسنی که در کشور ساخته شد و یا افزایش تولید و صادرات نفت و حضور ایران در معاهده‌های بین‌المللی مثل بریکس نشان داد که ایران در مسیر درستی در دوران خدمت شهید رئیسی قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان ابراز داشت: در دولت گذشته برای اجرای این کارها بهانه‌های مختلفی وجود داشت و این در حالی بود که در اپیدمی کرونا در ایران روزی چند صد نفر فوت می‌شدند و لذا امروز همه ما وظیفه تبیین این دستاوردها را داریم.

قربانی بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید به فردی رأی بدهیم که در مسیر شهید رئیسی باشد و مثل شهید رئیسی عمل کند و آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را فراموش نکند و قطعاً تبیین این مسیر و مشارکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهید رئیسی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.