1403-06-09 02:50
116
0
91232
امام جمعه گرگان:

فقرستیزی در گروی جهش تولید است

امام جمعه گرگان با اشاره به وصیت پیامبر مکرم اسلام در خصوص فقرستیزی گفت: رهبر انقلاب به گسترش تولید تاکید دارند و راه فقرستیزی جهش تولید با مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: قرآن از ما خواسته از پیامبر مکرم اسلام دفاع کنیم.

امام جمعه گرگان بیان کرد: باید از پیامبر(ص) در مقابله دشمنان دفاع کرد و امروز نیز پیامبر مکرم اسلام دشمن دارد و دفاع از رسول الله وظیفه ما است و همچنین تاکید خدای متعال این است که پیامبر مکرم اسلام را عزیز بشماریم و آن را تکریم کنیم.

نورمفیدی افزود: پیامبر مکرم اسلام(ص) زندگی پرفراز و نشیبی را سپری کرد و باید به سیره پیامبر مکرم اسلام توجه کنیم و از آن درس بگیریم.

وی گفت: پیش از رحلت پیامبر(ص) و زمانی که در سلامتی کامل به سر می‌برد در مسجد مسلمانان را جمع کرد و توصیه کردوالیانی که بر امت اسلامی حاکم می‌شوند باید خدا را در نظر بگیرند و با مردم مهربان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بابیان اینکه پیامبر مکرم اسلام توصیه کرده که با بزرگان و عالمان حاکمان مهربان باشند و آن‌ها را تکریم و تعظیم کنند، افزود: علما باید در نزد جامعه اسلامی محترم و مورد تکریم باشند و این توصیه پیامبر(ص) است.

وی گفت: رسول مکرم اسلام توصیه کرده که نباید حاکمان به گونه‌ای رفتار کنند که مسلمانان و مردم خوار شوند و تاکید کرده که والیان کاری نکنند مردم فقیر شوند چرا که اگر فقیر شوند کافر می‌شوند.

امام جمعه گرگان افزود: در برنامه‌ریزی‌ها حاکمان باید به گونه‌ای رفتار کنند که مردم فقیر نشوند و رهبر انقلاب به گسترش تولید تاکید داشتند و راه فقرستیزی جهش تولید با مشارکت مردم است.

نورمفیدی بیان کرد: مردم نباید فکر کنند حاکم از آن‌ها نیست و اگر این اتفاق بیفتد ثروتمندان حق مستضعفان را می‌خورند.

انتهای پیامبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.