1403-03-12 21:00
196
0
90229
دستگاه‌های نظارتی پای‌ کار باشند؛

سهل‌انگاری در امور دستگاه‌های اجرایی خط‌ قرمز استاندار گلستان

استاندار گلستان به این مسئله تأکید کرد که فقدان رئیس‌جمهور و شهادت آیت‌الله رئیسی نباید در امور دستگاه‌های اجرایی خللی به وجود بیاورد.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علی‌محمد زنگانه گلستان عصر امروز در جلسه با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند شهادت رئیس‌جمهور نباید خلای در امورات کشور به وجود بیاورد.

 استاندار گلستان ادامه داد: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند شهادت رئیس‌جمهور نباید خلای در امورات کشور به وجود بیاورد.

 وی افزود: گزارشاتی به دست من می‌رسد که در برخی ادارات در شهرستان‌ها فضا فضای پیشرفت ارائه خدمت نیست، گزارش مردمی داشتیم که در ساعت ۱۲ درب اتاق‌ها یکی از ادارات آب و فاضلاب و یا آب منطقه‌ای بسته بود، آقای فرماندار و مسئول، همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند هیچ خللی در روند خدمات نباید اتفاق بیفتد و در این ایام نظارت شود و در صورت القای این مسئله برخورد کنید و نباید اجازه دهید یک مورد هم چنین اتفاق بیفتد.

 استاندار گلستان ابراز داشت: یا ممکن است برخی در کارها کوتاهی انجام دهند، اگر در توزیع بذر در سال‌های گذشته اشکالاتی وجود داشته در این ایام در روند خدمات ما نباید هیچ خللی بر اساس فرموده رهبر انقلاب اتفاق بیفتد و خدمات باید بهتر رقم بخورد.

 زنگانه بیان کرد: بازرسی باید مثل عقاب به این مسائل اشراف داشته باشد و فرمانداران ما باید اشراف داشته باشند و نباید از گزارش رسانه متوجه شوم که بذری که توزیع شده دچار مشکلاتی است و چرا فرمانداران و سیستم نظارتی به من اطلاعی ندادند و سیستم نظارت کجا است و چرا باید از مردم متوجه این ماجرا شویم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.