1402-10-03 12:13
838
0
88078
 فرماندار مراوه‌تپه:

 سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مرزی مراوه‌تپه تاریخ‌ساز شد

فرماندار مراوه‌تپه گفت: سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مراوه‌تپه به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور که به این شهرستان سفر کرد، اتفاق بسیار مهمی بود که ثمرات و آثار زیادی را در پی داشت.

امان باشقره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مراوه‌تپه به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور که به این شهرستان سفر کرد، اتفاق بسیار مهمی بود که ثمرات و آثار زیادی را در پی داشت.

وی افزود: توجه ویژه دولت به شهرستان مراوه‌تپه یکی از ثمرات این سفر بود. سفر رئیس‌جمهور نشان داد که دولت مردمی توجه ویژه‌ای به شهرستان مراوه‌تپه دارد و دغدغه‌های مردم این شهرستان را درک می‌کند. این توجه ویژه دولت در قالب تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان نمود پیدا خواهد کرد.

باشقره ادامه داد: افزایش امید و انگیزه مردم نیز از دیگر ثمرات سفر بود که سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مراوه‌تپه امید و انگیزه مردم این شهرستان را افزایش داد. مردم احساس کردند که دولت به آنها توجه دارد و دغدغه‌های آنها را درک می‌کند. این افزایش امید و انگیزه در مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نیز نمود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه شهرستان مراوه‌تپه از جمله دیگر ثمرات سفر بود؛ گفت: سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مراوه‌تپه جایگاه این شهرستان را در سطح استان و کشور ارتقا داد. این ارتقای جایگاه در تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان نیز نمود پیدا کرد.

فرماندار مراوه‌تپه تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مراوه‌تپه تأثیر بسیار مثبتی بر توسعه این شهرستان خواهد داشت. این سفر باعث می‌شود که توجه دولت به شهرستان مراوه‌تپه افزایش یابد و اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان تصویب شود. اجرای این پروژه‌ها تأثیر بسزایی در توسعه شهرستان مراوه‌تپه خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش‌های استاندار، نماینده شرق گلستان و تیم دولت برای حضور در این شهرستان مرزی اهل‌سنت نشین تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا به‌واسطه این مهم حضور مردم این شهرستان همچون گذشته در صحنه‌های مهم نظام و انقلاب بیش از پیش شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.