1403-08-05 12:12
35
0
91877
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهیم کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ما موشک‌های خود را آزمودیم خوب عمل کرده و موشک‌های پدافندی که ساخت دست نیروهای داخلی است نیز عملکرد خوبی داشته و قطعاً دشمن را پشیمان کردیم و پیشمان خواهیم کرد.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: دشمن بعد از جنگ هشت‌ساله ما که یک دفاع مقدس در برابر تجاوز جنایت‌کارانه رژیم بعثی را به نمایش گذاشت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: کشوری که تازه انقلاب کرده بود مورد هجمه یک کشور قدرتمند و مورد حمایت استکبار جهانی قرار می‌گیرد و در مرحله نخست در مقداری از خاک ما تصرف کند اما مردم ما با هر آنچه داشتند جلوی رژیم صهیونیستی ایستادند.

پورخاقان یادآور شد: جوانمردان ما در نیروی هوایی در برابر حمله موشکی رژیم بعث اقداماتی انجام می‌دانند؛ ولی ما موشک در اختیار نداشتیم جواب آنها را بدهیم؛ ولی امروز به همت دانشمندان ما شاهد موشک‌های نقطه‌زنی هستیم.

وی با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: سنوار می‌گوید یا مانند امام حسین به شهادت می‌رسیم و یا در برابر دشمن پیروزی زودهنگام دست خواهیم پیدا کرد و امروز خدا نخواست سوار جسمش در بین ما بماند؛ اما روح او و یاد او زنده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به‌شدت از مردن می‌ترسد و خدای کریم در قرآن طعنه می‌زند که می‌گوید اگر فکر می‌کنید بنده خاص خدا هستید آرزوی مرگ بکنید و آن‌ها مرگ را نابودی خود می‌دانند.

پورخاقان تأکید کرد: این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را مرهون این رشادت‌ها هستیم و تفکری مانند شهید حیدری باعث این اتفاقات شده است و این تفکر را امام (ره) برای ما ایجاد کرده و برگرفته از اندیشه امام (ره) است.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد بعد از هشت سال دفاع مقدس جوانان را تربیت کردیم که سدی برابر تهاجمات آن‌ها است و لذا به دنبال استحاله فرهنگی بودند؛ ولی خون پاک شهدا باعث شده نتوانست این ناوهای فرهنگی در افکار جوانان ما اثر بگذارد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: ملتی که شهادت را زندگی می‌داند بن‌بست ندارد، ما مرگ را شجاعانه انتخاب می‌کنیم در برابر زندگی که بخواهد مردگی باشد نه زندگی و این ملت هیچ‌وقت نمی‌میرد.

پورخاقان ابراز داشت: رژیم صهیونیستی دست‌وپا می‌زند شاید حماس را نابود کند ولی نتوانست و اگر آمریکا را از پشت اسرائیل بردارید یک‌شبه نابود می‌شود و ما موشک‌های خود را آزمودیم خوب عمل کرده و موشک‌های پدافندی که ساخت دست نیروهای مسلح است نیز عملکرد خوبی داشته است و دشمن را پشیمان کردیم و پیشمان خواهیم کرد.

انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.