1402-10-09 11:03
767
0
88144
معاون سپاه قدس:

رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی ضربه‌فنی شد

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی ضربه‌فنی شده و بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی این شکست غیرقابل‌ترمیم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ سردار احد کریم‌خانی در تجمع بزرگ مردمی یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: در طراحی پیچیده دشمن داخلی و خارجی در سال ۸۸ به صحنه آمدند و مردم بابصیرت با ۹ دی و برخی شهرها مثل گرگان در هشت دی به صحنه آمدند و آن حماسه ماندگار را خلق کردند.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه ادامه داد: در آستانه چهارمین سالگرد شهید سردار سلیمانی هستیم و رهبر انقلاب فرمودند به این شهید به‌عنوان یک راه و مکتب نگاه کنید.

کریم‌خانی بیان کرد: اخلاص شهید سلیمانی و مردم‌داری شهید سلیمانی و شاخص‌های دیگری که هر کدام به‌عنوان یک الگو برای ما مدنظر است.

وی با اشاره تحولات منطقه و عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این طوفان‌الاقصی ضربه‌فنی شده و بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی شکست غیر قابل ترمیمی را رژیم صهیونیستی متحمل شده است.

همرزم شهید سلیمانی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: این نظام و انقلابی که تمام معادلات بین‌المللی را به هم ریخت دشمن در تلاش بود که سرنگون کنند و دشمن هیچ‌وقت از این توطئه‌ها دست برنمی‌دارد.

کریم‌خانی ابراز داشت: توطئه‌ها و آشوب‌های فتنه‌گران و حمله به مقدسات دینی ما از ذهن مردم ایران پاک نشده است، در اتاق‌های گوناگون نسبت به ایران فتنه‌انگیزی کردند.

وی افزود: ۹ اسفند سال ۸۷ چند ماه قبل از انتخابات با آن مشارکت حداکثری تعدادی از چهره‌های صنعت فیلم هالیوودی به کشور دعوت می‌شوند و به کمک فتنه‌گران برای طراحی‌های فتنه آمدند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.