1403-08-03 12:30
24
0
91858
فرمانده کل سپاه پاسداران:

رژیم صهیونسیتی در حال فروپاشی است

فرمانده کل سپاه پاسداران سخنانی رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایاتش علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان، شایسته حیات ندانسته و آن را رژیمی پوسیده و در حال فروپاشی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره ملی شهدای کرمانشاه با بیان سخنانی صریح و پرشور، ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم ظالم و غاصب، بر لزوم ایستادگی ملت‌های مظلوم در برابر این رژیم تأکید کرد. 
وی در این سخنان رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایاتش علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان، شایسته حیات ندانسته و آن را رژیمی پوسیده و در حال فروپاشی توصیف کرد.

فرمانده سپاه پاسداران، با اشاره به نقش برجسته مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، آن‌ها را الگوی مقاومت و ایستادگی برای نسل‌های آینده خواند. 
وی گفت: مردم کرمانشاه در جنگ تحمیلی، مبارزه و پایداری را مشق کرده و این درس بزرگ را به نسل‌های بعدی منتقل کرده‌اند. 
از نظر وی، ملتی که جهاد و مقاومت را در آغوش بگیرد، هرگز شکست نخواهد خورد و همین روحیه جهاد و ایثار است که ملت‌های مظلوم و تحت ستم را از زنجیرهای استبداد و ظلم رهایی می‌بخشد.

در ادامه سخنان خود، وی به نقش تأثیرگذار کودکان غزه و مبارزان فلسطینی اشاره کرد و آن‌ها را به عنوان معلمانی برای بشریت در زمینه شرف، غیرت و مقاومت معرفی کرد. 
به گفته وی، این کودکان بی‌گناه که تحت ستم رژیم صهیونیستی قرار دارند، نمادهای ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و بیدادگری هستند.

وی همچنین با اشاره به شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی در برابر مبارزان فلسطینی و حزب‌الله لبنان، تأکید کرد: هیچ رژیمی که بر پایه ظلم و تجاوز بنا شده باشد، نمی‌تواند دوام بیاورد. 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در نهایت در گورستانی که خود کنده، دفن خواهد شد و جوانان فلسطین و لبنان با روحیه مقاومت و جهاد، این رژیم را به سرنوشت محتومش خواهند رساند.

 وی با هشدار به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این رژیم نباید به موفقیت‌های کاذبی که از راه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه به دست آورده، مغرور شود؛ چرا که این پیروزی‌ها، ناپایدار و توخالی است و آینده‌ای جز شکست و نابودی برای آن متصور نیست.
 فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به عملیات‌های موفق مقاومت اسلامی در منطقه، یادآور شد که رژیمی که با یک عملیات قادر به فروپاشی است، هرگز نباید به خود غرّه شود و آینده آن، به زودی در دست مبارزان مقاومت رقم خواهد خورد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.