1402-12-10 09:36
538
0
88955
آیت‌الله نورمفیدی:

راه عبور از مشکلات، نقش‌آفرینی مردم در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: راه‌حل اصلی و مؤثر عبور از مشکلات کشور، نقش‌آفرینی مردم با حضور گسترده در انتخابات و زمینه‌سازی برای تشکیل مجلس قوی است.

به گزارش «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در پیامی با بیان توصیه‌هایی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند توصیه کرد مردم در انتخابات به دنبال شایسته‌سالاری باشند. مجلس جای این نیست که هر کسی برود و بر روی آن صندلی بنشیند و ببیند که چه کسی از جای خودش بلند شده و ایشان هم بلند شود.

 وی بیان کرد: یک نماینده قوی باید صاحب‌نظر، دارای تخصص و دلسوز مردم باشد، مردم از این رو در انتخاب آن شخص اهتمام داشته باشند. اگر مجلس قوی و نمایندگان توانمند داشته باشیم مشکلات اقتصادی زودتر حل خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم نظام مقدس اسلامی هستیم و حضور در انتخابات حق، تکلیف و جهاد مقدس است و از طرفی صحنه نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

 نورمفیدی ادامه داد: مردم باید در روز انتخابات با حضور پرشور و گسترده در این جهاد مقدس شرکت کنند و دست رد به تلاش‌های شوم و تفرقه‌انگیز دشمنان بزنند.

 نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: به مردم خوب استان ایمان داریم و بدون شک مردم شیعه و سنی استان گلستان با حضور گسترده خودشان در انتخابات این مسئله مهم اجتماعی را به‌عنوان تکلیف شرعی، ملی و قانونی انجام خواهند داد.

 نورمفیدی افزود: از ماه‌ها قبل شبکه‌های بیگانه برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات اقدام کردند اما مردم شیعه و سنی گلستان همگام با همه ملت ایران اسلامی همان‌طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و گسترده داشتند، در انتخابات ۱۱ اسفند هم حضوری حماسی خواهند داشت.
 وی اضافه کرد: تفرقه و پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم مهم‌ترین اسلحه دشمنان است، با مسلمانان مخالف هستند و شیعه و سنی برای آنان تفاوتی ندارد.

 نورمفیدی گفت: دشمن بر روی شرکت‌نکردن مردم در انتخابات حساب بازکرده و ما تا می‌توانیم باید صحنه مهم انتخابات را پر شور برگزار کنیم.

 نورمفیدی یادآور شد: در داخل هم عده‌ای اهداف و خواسته دشمن را ترویج می‌کنند اما بدانند همه مردم ایران از همه اقشار به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقه‌مند هستند.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.