1403-03-14 12:09
326
0
90248
استاد دانشگاه در تبیین سخنان رهبر انقلاب اسلامی؛

رئیس جمهور آینده از جنس شهید رئیسی باشد

عضو هئیت‌ علمی دانشگاه گلستان گفت: رئیس جمهور آینده از جنس رئیس جمهور تراز و مولفه‌های شهید جمهور شهید باشد تا ملت را به سمت قله‌های پیشرفت را پیش ببرد.

مصیب عباسی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) اظهار کرد: امروز در اجتماع عظیم عاشقان و پیروان مکتب امام(ره) شاهد حضور جمعیت بسیار کثیر ایران بودیم و رهبر انقلاب اسلامی سخنان گوهربار و تاثیرگذار با جهت‌دهی دقیق در عرصه ملی و بین‌المللی ترسیم کردند.

 

عضو هئیت‌ علمی دانشگاه گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی امروز ضمن تبیین شخصیت حضرت امام(ره) و ضمن تاکید به وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی و مفاهیم وصیت‌نامه پرداخت.

عباسی بیان کرد: کسانی که از امام (ره) حرف می‌زنند ولی به فکر و اندیشه امام(ره) عمل نمی‌کنند اشاره کرد و مرزشناسی دیدگاه امام (ره) را به مردم رهنمود داد.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی به نقشه پیش از تعیین شده دشمنان اشاره کرد و در دست گرفتن این موقعیت مهم و در تنگنا قرار دادن ایران و به سختی انداختن فلسطینیان اشاره کرد و طوفان الاقصی را یک اقدام راهبردی و بهنگام برای اضمحلال نقش راهبردی امریکا و رژیم صهیونیستی برشمردند.

این استاد دانشگاه افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرد که جهان با طوفان الاقصی با شرایط فلسطین آشنا شد و در ادامه سخن به رئیس جمهور شهید و همراهانش اشاره کردند.

عباسی افزود: رهبر انقلاب شهید رئیسی را رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی معرفی کردند و شایسته شان و شخصیت ملت ایران و گفتمان انقلاب اسلامی دانستند و ویژگی‌هایی از آن برشمردند.

وی گفت: همچنین رهبر انقلاب از حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر این شهید و حماسه آفرینی ملت سخن گفتند و به گونه‌ای به هم ملت ایران بشارت دادند که ملت ایران قدرشناس مسئولانی است که خدمت صادقانه برای ملت ایران انجام می‌دهند و نشان آن تشییع پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت بود.

وی افزود: عزت و احترام ملت از شهید رئیسی نشانه از خدمت این شهید بزرگوار بوده و بیان کرد که رئیس جمهور آینده از جنس رئیس جمهور تراز و مولفه‌های شهید جمهور شهید باشد تا ملت را به سمت قله‌های پیشرفت را پیش ببرد.

حرکت ملت ایران در انتخابات هشتم تیر می‌تواند معادلات را در منطقه و کشورهای منطقه تغییر دهد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.