1400-08-26 21:51
1046
0
77089
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

رئیسی ، مردمی بودن دولت خود را اثبات کرد/ لزوم همکاری قوا

دکتر رضا آریانپور گفت: مردمی بودن، یعنی با مردم بودن و درک مشکلات آنها و دلسوزی و تلاش برای رفع مشکلات آنها است که رئیسی با حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها، دولت مردمی خود را به همه ثابت کرد.

به گزارش گلستان ما؛ دکتر رضا آریانپور در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی روی کار آمد و در وهله اول با حضور در بین مردم مناطق محروم، گام نخست خود را  برای اثبات مردمی بودن این دولت  برداشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه مردم مناطق محروم بتوانند آزادانه و بدون مانع  در مقابل بالاترین مقام اجرایی کشور مشکلات خود را مطرح کنند و پاسخ درخور و شایسته خود را دریافت کنند؛   باعث امیدواری مردم و اعتماد هر چه بیشتر مردم به نیروهای انقلاب خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش گفت: یکی از اولویت های 
اعلامی  دولت سیزدهم انجام واکسیناسیون عمومی بر ضد کرونا بود که شخص آقای رئیسی بلافاصله پس از شروع به کار با پیگیری مجدانه و اختصاص منابع ارزی لازم به میزان کافی  ، واکسن  لازم را جهت واکسیناسیون عمومی وارد کشور کرد و اکثریت جامعه هدف واکسینه شدند که قطعا نقش اساسی در کنترل کرونا و فروکش کردن پیک ها خواهد داشت .   

آریانپور یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم را پیوستن به پیمان شانگهای دانست و تصریح کرد: مسلما پیوستن ایران به این پیمان و سایر پیمانهای منطقه ای و درون قاره ای  پیامدهای خوبی  به همراه خواهد داشت که گواه آن هم واکنش های منفی و مایوسانه  دشمنان نظام است که سالها ایران را با تحریم های مختلف تحت فشار های اقتصادی و غیره قرار داده بودند.

وی ادامه داد و گفت: در این دولت با انجام اقدامات نظارتی و اصلاح فرایندهای توزیعی   صف های روغن، مرغ و دیگر کالاهای اساسی مردم با مدیریت صحیح برچیده شد و امیدواریم که  با تامین به موقع و کافی کالاهای اساسی، دیگر شاهد صفوف مردم برای این موضوعات  نباشیم.

وی در پایان گفت: جمعه های بدون تعطیلی ریاست جمهوری ظرفیتی است که می‌توان با آن  بطور مستقیم و بی واسطه ، بسیاری از مشکلات مردم را در مناطق مختلف  شناسایی کرد  و در راستای مرتفع شدن بخشی از مشکلات با همکاری دیگر قوا، گام موثری برداشت و روح امید به آینده بهتر  را در جامعه گسترش  داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.