1401-11-17 10:10
394
0
83421
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی زینب‌گونه تبیین شود/ پهلوی به دنبال استحاله فرهنگی کشور بود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت:باید زینب‌گونه نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنیم و راه ایستادگی در برابر دشمن جهاد تبیین است.

به گزارش گلستان ما؛ سید علی مهاجر صبح امروز در آیین افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی ۸۷ پروژه دهه فجر به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ۴۴ سال ایستادگی پای نظام نشان از دین‌مداری مردم ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: از سوی دیگر مسئولان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و باید راه‌های نرفته زیادی را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم طی کنیم.

مهاجر بیان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب را ارائه کنیم، رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم می‌فرماید همه چیز علیه ما بود و هیچ تجربه‌ای پیشروی ما قرار داده نشده بود و یک دنیای دو قطبی با نگاه اسلام و استکبار ایجاد شده بود.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس شدیدترین تهدیدات نظامی را دیدیم و در طول این ۴۴ سال شدید‌ترین و گسترده‌‌ترین حجم تبلیغاتی دشمنان را شاهد بودیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: بیشترین نفوذها را در طول این ۴۴ سال شاهد بودیم؛ با این تهاجمات وقتی دستاوردهای انقلاب را مرور می‌کنیم می‌بینیم این اتفاقات قابل دفاع است.

مهاجر تاکید کرد: باید زینب‌گونه نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام کنیم و راه ایستادگی در برابر دشمن جهاد تبیین است.

وی افزود: در برابر هر دلاری که آمریکا برای نفت صرف می کرد باید دو دلار برای خرید تجهیزات نظامی از آمریکا می‌پرداختیم و امروز در کجا قرار داریم.

این مقام مسئول ابراز داشت: در زمان شاه، بودن اذن حاکم هواپیماهای ما ویتنام را بمب‌باران می کرد و برای تشریفات فرماندهان نظامی پس از مشورت با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با شاه مسائل نظامی را در جریان می‌گذاشتند و اجازه می‌گرفتند.

مهاجر به استقلال سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای ما استقلال فرهنگی بود، در زمان پهلوی به سمت استحاله فرهنگی پیش می‌رفتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.